مطالعات جدید نشان می دهد تعداد کسانی که با کنسول خود از وب سایت های جنسی دیدن می کنند افزایش یافته است | PS3 در صدر این آمار قرار گرفت

اخیرا وب سایت غیر اخلاقی P*O*R*N Hub که مجموعه ای از هزاران ویدیو جنسی است، آمار منتشر کرده و اذعان داشته که کاربران PS3 در حدود ۴۶ درصد از کل مخاطبان گیمر سایت را تشکیل می دهند.
Xbox 360 در این آمار رتبه ی دوم را داراست و ۴۱.۴ درصد از این مخاطبان را به خود اختصاص داده. نینتندو و کنسول Wii U نیز با یک فاصله ی حائز اهمیت، ۶.۴ درصد از مخاطبان وب سایت P*O*R*N Hub را تشکیل می دهند. با کمال تعجب کنسول های دستی که بیشتر استفاده از آنها بین کاربران نوجوان و کودکان کم سن و سال جریان دارد، در بین کل کنسول ها، مجموعا ۶.۹ درصد از آمار را به خود ماتوف می کنند که از این مقدار ۴.۵ درصد سهم PS Vita و ۱.۴ درصد سهم Nintendo 3DS است.
همانطور که دیدید، آمار تماشای ویدیوهای جنسی غیر اخلاقی بین کاربران کم سن و سال کنسول ها افزایش چشمگیری  داشته و بدون شک PlayStation 4 و Xbox One نیز در نسل هشتم، با معماری های جدید و بهبود یافته سبب افزایش بی سابقه ی این آمار خواهند شد. 
باید گفت که افزایش این آمار اصلا روند مناسبی ندارد و والدین ضمن محدودتر کردن فرزندان می بایست بر فعالیت آنها بخصوص در استفاده از کنسول های جدید نظارت بیشتری داشته باشند. با وضع فصاحت بار فعلی و تبلیغات گسترده ی وب سایت های غیراخلاقی، جذب شدن جوانان، نوجوانان و حتی کودکان به این ویدیوها جای تعجب نخواهد داشت. پس با نگاهی بازتر به اطراف خود بنگیرم.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Lord AK گفت:

    بهتر نبود به جای جنسی مینوشتی غیر اخلاقی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *