معرفی بازی فوق العاده اتوبان+ تصاویر و تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی

بازی رایانه اتوبان که در سبک رسینگ توسط استودیو igloo ساخته شده است هم اکنون آماده توزیع در بازار میباشد.

در این بازی سازندگان سعی داشته اند تا بطور کامل بزرگراه صدر،کوچه ها و خیابان های اطراف آن را شبیه سازی کنند که طبق گفته خودشان نیز بسیار عالی توانستند از این امر برآیند. همچنین سازندگان برای القای بیشتر حس واقعی بودن بازی تمام تابلو ها، خروجی ها و ورودی های بزرگراه، کوچه های منتج به بزرگراه و دیوارهای صوتی ، تیرهای برق و سایر جزئیات شهری در گوشه و کنار بازی قرار داده اند.
 همچنین در این بازی ترافیک اتوبان لحاظ شده که این مسابقه و رانندگی را به نوعی خاص و جالب تبدیل کرده است.هدف از انجام بازی، پیروزی در مسابقات و خرید ماشین های موجود در تهران با پول جایزه هر مسابقه است.بازی دارای دوربین های کنترل سرعت و کنترل لاین سوم طبقه بالا هستند، که در صورت تخلف بازیکن با جریمه روبرو میشود. به دلیل استفاده از دو سیستم رندرینگ متفاوت، کاربران با سیستم های ضعیف قابلیت اجرای مطلوب بازی را دارند، اما کاربران با سیستم های قدرتمند از جلوه های ویژه نیز بهره مند هستند. برای نمایش ماشین های از تکنیکی خاص و متفاوت استفاده شده که به دنیای واقعی بسیار نزدیک است.

مدل های ماشین با وجود سبک بودن، از جزییات بسیار بالا (درز بین در و بدنه، جای سوئئیچ، لوگوی برجسته) بهره مند هستند. این به دلیل استفاده از آخرین تکنولوژی های مدلسازی برای بازی هست.هفت هزار خانه با تشابه بالا نسبت به محیط اصلی و واقعی بازی جا گذاری شده اند(نسبت ارتفاع مدل به حقیقت، اندازه و طبقات و نوع خانه)، خانه ها دارای جزییاتی مثل شیشه منعکس کننده نور و بالکن هستند. تعداد ۲۰۰۰۰ درخت و تیر برق و تابلو و جزییات محیط از این قبلی در کل محیط وجود دارد. اما با این وجود به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت مموری و کارت گرافیگ، بازی از سرعت اجرای مطلوبی برخوردار است. این عنوان برای پلتفرم های ویندوز،آیفون و اندروید منتشر خواهد شد.

سازندگان این اثر در مرحله انتخاب ناشر برای عرضه به بازار گیم هستند.

 

دانلود تریلر فوق العاده از گیم پلی

 

 


 


سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ABS92 گفت:

    خوشمان آمد :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *