معرفی بهترین سلاح های بازی Battlefield: Hardline،با ما همراه باشید

Battlefield: Hardline چند روز قبل منتشر شد و اگر شما نیز توانسته اید Battlefield: Hardline را تهیه کنید حتما این مطلب را بخوانید زیرا قصد داریم تا به معرفی بهترین سلاح های این بازی که ۴ سلاح میشود(این بازی از ۴ بخش تشکل شده است) بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

The Operator – M416

hardline_m416

بجرات میتوان گفت که این سلاح بهترین سلاح موجود در بخش Operator است. این سلاح عملکرد بسیار خوبی نسبت به سلاح پیشفرض R0933 دارد. سرعت تیر اندازی بالاتر دارد،جراحت بیشتری وارد میکند و برد بیشتری نیز دارد.

 

The Mechanic – MP5K or MPX

hardline_mp5k

در این بخش برای اینکه کمی بیشتر شما را یاری کرده باشیم قصد داریم دو سلاح معرفی کنیم و انتخابشان بستگی به سبک بازی شما در Enforcer class دارد. ۸۷۰p Magnu شاتگان بسیار عالی و موثری است و بهمچنین بعنوان یک شاتگان برد خوبی دارد. اگر شما دوست دارید خشن تر باشید و از دشمنانتان سخت انتقام بگیرید و همچنین از تدابیر ماهرانه جنگی در برد که متوسط استفاده کنید SCAR-H بهترین انتخاب ممکن است. البته این سلاح سرعت تیزاندازی خوبی ندارد اما صدمه بسیاری به دشمنان وارد میکند.

 

The Professional – R700 LTR

hardline__r700ltr

حال نوبت به بخش Sniper رسیده است بخشی که در آن یک سلاح عالی وجود دارد که البته از روش Bolt Action جراحت کمتری وارد میکند و بیش از یک گلوله برای کشتن نیاز است هر چند برای فاصله های دور مناسب نیست زیرا ما برای هر شلیک،یک کشته میخواهیم!

R700 LTR برای بخش پلیس قابل استفاده و در درسترس است اما مجرمان برای استفاده از آن نیاز به License Assignmen دارند.

 

امیدواریم سلاحهایی که معرفی کردیم بدرد شما بخورد!

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. pinkshop گفت:

    منتظر کرک شدن بازی بتلفیلد هستم فعلا که کرکی منتشر نشده > بازم بسیار ممنون اطلاعات خوبی دادید :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *