معرفی سری مقالات کهکشانیها | به قلم فرشید عبدالله پور

سلامی به گرمای تابستان پیش رو, به گرمای بازیهای مورد انتظار,به گرمای وجود تمام بازیبازان دنیا . . .

نمایشگاه E3 دیگری سپری شد و درمیان غرفه های جورواجور و کنفرانسهای بی بدیل امسال عناوینی معرفی شدند و خودنمایی کردند که مطرح کردن آنها در سری مقالات جدید خالی از لطف نخواهد بود و چشیدن طعم خوشایند آنها برای هر گیمری لذت بخش است. شاید اگر نام فرشید عبداله پور شنیده شود اذهان به سمت و سویی مشخص کشیده میشود که بله سری مقاله دیگری در راه خواهد بود. بله همینطور است. سری مقاله “کهکشانیها” در راه است. اینبار در سایت میهن گیم این سری مقاله ده قسمتی میهمان چشمان تیزبین مخاطبین گیمر خواهد بود.

سری مقاله پیشرو قصد دارد عناوین بزرگ و قابل ستایش مطرح شده در بزرگترین نمایشگاه دنیای گیم را معرفی و در مورد آن ها گفتگو کند. ابتدا آنچه که نویسنده دیده و برداشت کرده است را مطرح کند, نظرات را در مورد آن بیان کند, تصاویر منتشر شده را میهمان دیدگان شما کند, تریلرهای پخش شده را با کیفیت بالا و به صورت مربوط برای شما قرار دهد و در آخر انتظارات را مطرح و نظرات شما منتقدین تیزبین را جویا شود. برای سری مقاله پیشرو زحمات زیادی کشیده شده تا در سایت دوست داشتنی میهن گیم که بار دیگر با مدیریتی جدید(هومن محمدزاده) قصد دارد قلب ها را تسخیر کند و گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید خودنمایی کند.

حتما و حتما سری مقاله مد نظر را دنبال کنید و ما را از نظرات خودتان بی نصیب نگذارید. کلیک سری مقاله جدید از اوایل تیرماه حدودا دهم ماه پیشرو خواهد خورد و هفته ای دو قسمت از آن روی سایت خواهد رفت. از تمام تجربه و تخصص خویش بهره برده ام تا لذت نمایشگاه گذشته شده را همچون خویش به شما مخاطبین عزیز نیز بچشانم.
منتظر باشید . . .

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    بسیار عالی . منتظر این سری از مقالات هستم

  2. محمد عبداللهیان گفت:

    Good .
    خسته نباشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *