مقاله اختصاصی میهن گیم | GTA V دنیای فساد و خشونت

امروز برای شما دوستاران میهن گیم مقاله ایی بسیار زیبا و جذاب تهیه کرده ایم که در آن زندگی در دنیای GTA V را مطرح کرده ایم و همه چیز را به صورت خلاصه و جذاب برای شما دوستان تهیه کرده ایم. شما در این مطلب می توانید تمامی نکات و ویژگی های این بازی را درک کنید و بفهمید. ممنون می شوم از این که مقاله ی من رو مورد پسند خود قرار داده اید. البته این رو بگم برای کسانی که از این موضوع اطلاع نداشته اند : اننشار این بازی برای PC یک شایعه می باشد و شاید هم مورد تایید قرار بگیرد.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_13_1920x1080

تاریخ عرضه ی بازی : September 17, 2013

سازنده ی بازی : Rockstar North

پلتفرم ها : PS3, Xbox 360, PC

ناشر بازی : Rockstar Games

امکانات داخل بازی : همانگونه که گفته بودیم شما در شهر آزاد هستید و می توانید کار های مختلفی را انجام دهید. یکی از ویژگی های بازی امکاناتی است که شرکت Rockstar game در اختیار شما قرار داده است. امکانات بازی عبارت است از : به دست آوردن خانه ایی که فقط مالک و صاحب آن شما هستید و هر بلایی که می خواهید می توانید سره این خانه بیارین، مثل یک شهروند عادی کار کنید و درآمدی ار راه حلال بدست آورید برای مثال کار کردن در سوپر مارکت یا کار کردن در کاواره و یا خیلی جاهای دیگر، امکان خریداری کردن خانه های لبه ی ساحل یه همان اسکله ها و حال کردن در لبه ساحل و زیره آفتاب از این حرفا. نگران سلامتی خود درون بازی نباشید زیرا به شما در بازی این امکان داده شده است که ورزش هایی جذاب مانند یوگا یا پرش از ساختمان ها با چتر های مخصوص و یا رفتن به مکان های مخصوص بازی گلف که به نظر من خیلی جذاب هست.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_14_1920x1080

یکی دیگر از امکانات خیلی جالب و مهم این بازی موبایل ما هست که نسبت به نسخه ی قبلی بسیار زیباتر و هوشمند تر می باشد. اسم موبایل همراه ما I FRUIT می باشد که به شما اجازه می دهد از مردم و یا قایق ها ساحل ها عکس هایی با کیفیت بسیار عالی بگیرین و یکی از تفاوت هایی که این موبایل با موبایل نسخه ی قبلی این بازی کرده است این هست که به شما اجازه می دهد داخل بازی وارد شبکه های اجتمایی مانند فیس بوک و یا یوتوب بشین و یا در داخل اینترنت گردش گنید و به دنبال یک شغل آبرومند بگردین !! تازه این ها جدا به ماند علاوه بر این امکانات، شما می توانید بر روی موبایل خود از نرم افزار های سیستم عامل آندروید استفاده کنید و یا شماره ی مخاطب خود را ذخیره کنید و هر وقت خواستید با آن ها تماس بگیرید.

ifruit

یکی دیگر از امکانات بازی فضای داخل بیرون خانه یا همان مردم و خیابان ها و ماشین ها هستند. یکی از جذاب ترین کارهایی که شما می توانید انجام دهید سرقت کردن ماشین ها از راه های مختلف. شما می توانید با ماشین شخصی خود به جنگل بروید و هر حیوانی خواستید البته اگر دلتون اومد شکارش کنین و همان جا یه صفاسیتی راه بندازید. در پیاده رو ها مردم به حرکات شما توجه بسیاری دارن برای مثال اگر داد بزنید یک عالمه فحش بارتون می کنن و یا از راه خوشونت دنبالتون می زارن. دیگه بستگی به خودتون داره که چگونه می خواهید رفتار کنید

12

اسلحه ی مدرن شما : در این نسخه از بازی  کنترل سلاح بسیار راحت تر از نسخه ی قبلی بازی می باشد به گونه ایی که شما در هنگام راه رفتن به راحتی می توانید هدف گیری کنید و دشمن خود را از پای در آورید. نشانشگر سلاح شما رنگ تیره می باشد و لازم نیست نگران شناسایی یا تشخیص دشمن خود از دوست خود باشید. زیرا نشانشگر طوری طراحی شده است که دوستان را به رنگ سبز و دشمنان را به رنگ قرمز نشان می دهد. اما در باره ی تفنگ تک تیرانداز که بسیار بهتر از نسخه ی قبلی بازی می باشد. حالت زوم کردن بسیار با کیفیت شده است و به راحتی می توانید مغز دشمن خود را هدف بگیرین. وقتی دشمن خود را به قتل رساندین در خوده دوربین علامتی مانند علامت x به شما اعلام می کند که دشمن خود را کشته اید. هنگامی که شما با سرعت می دوید می توانید سلاح خود را در دست بگیرین ولی امکان شلیک کردن را ندارید و در عوض می توانید با سلاح مدرن خود پوزه دشمن خود را در هنگام دویدن به خون آغشته کنید.

Untitled-4

اصلاح شخصیت خود : در بازی مکان هایی وجود دارد که می توانید تغییر چهره دهید و یا بدن خود را خالکوبی کنید. برای انجام این کار لازم است شما به آرایشگاه های درون بازی مراجعه کنید و پس از این که خود را اصلاح کردید و یا برای خود ماسک های مخصوص برای دزدی از بانک گرفتید صاحب آن ها را به قتل بر سانید تا اثری از خود باقی نه گذارید از آن طرف می توانید پول خود را پس به گیرید البته بستگی به شخصیت واقعی خود شما دارد که می خواهید در بازی چگونه رفتار کنید. شما می توانید علاوه بر اصلاح شخصیت خود، سلاح های خود را سفارشی کنید منظور از سفارشی یعنی این که می توانید مثل تبهکاران بزرگ سلاح خود را از آب طلا درست کنید و برای خود کلاسی بزارین در این صورت بازی برای شما بیشتر جذاب و پر هیجان می شود. شرکت Rockstar Games این قابلیت را به بازی داده است که ماشین خود را زیبا و پر قدرت کنید مثلا می توانید با کمی پول ترمز و تایر های ماشین را بهتر کنید به گونه ایی که ترمز ماشین و تایر ها به صروت ABS عمل کنند و تقریبا این عمل مانند نسخه ی قبلی بازی می باشد.

GTA-V-1024x576

تحت تعقیب پلیس : این بار تمامی پلیس ها در این نسخه ی جدید از بازی بسیار قوی تر شده اند. یکی از تغییر هایی که ستاره های پلیس در این نسخه ی جدید پیدا کرده اند کم شدن تعداد آن ها می باشد و کمی به صورت طبیعی تر طراحی شده اند. تعداد کل ستاره ها این بازی ۵ عدد می باشد ولی فکر نه کنید که کاره شما راحت تر شده است نه این گونه نیست. دیگر مثل قبل نیست که شما وقتی یک جنایت در یک محل انجام می دهید پلیس ها بر سره شما بریزن این بار تمامی قسمت های مختلف پلیس ها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود که به راحتی مکان شما را پیدا کرده و به سمت آنجا حرکت می کنند البته شما هم دسته کمی از آن ها نیستید وی می توانید با استفاده ار دستگاه های هکر وارد بیسیم مخابراتی پلیس ها شوید و تمامی آن ها را به هم بریزید !! در موقعی که شما تحت تعقیب پلیس ها هستید فقط ماشین های پر سرعت و مدرن شما را دنبال نمی کنن بلکه بالگرد های جنگی که این بار دارای سیستم صوتی مصنوعی می باشند و به شما اخطار می دهند دلیل استفاده از بالگرد در این نسخه از بازی این است که محدوده ی بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد. 

gta-v-pic

ویزگی و مهارت شخصیت ها : شما در بازی می توانید ۳ شخصیت متفاوت از یکدیگر را انتخات کنید. هر یک از این شخصیت ها به نوبه ی خود قابل ارتقا و یا ههمان UPGARD می باشند یعنی شما می توانید قدرت سلاح ها و مبارزه و دویدن آن ها را افزایش دهید. نام سه شخصیت در بازی به این صورت می باشد : تریور که در بازی مهارت و قابلیت مبارزه ی تن به تن را دارد، مایکل در بازی می تواند هنگام شلیک زمان را کم کرده و دقیق تر شلیک کند و دشمن خود را از پای در آورد. فرانکلین در بازی کاری بسیار مهمی انجام می دهد آن هم هنگام رانندگی می تواند مانند مایکل زمان را کم کند در این صورت در برابر پلیس ها بیشتر مقاومت می کند.

GTA-V-Gets-Full-Map-Reveal-from-Fan-Community

حالت نقشه ی درون بازی : این بار در بازی نقشه ۳.۵ برار بزرگتر از نقشه ی قبلی شده است. نقشه ایی که شما در بالا مشاهده می کنید قسمتی از نقشه ی بازی GTA V می باشد که معمولا مانند نسخه های قبلی آن دور شهر ها آب های اقیانوس ها تشکیل داده اند. در این نقشه محدودیت های جغرافیایی بسیار کم شده است و شما هر مکانی خواستید می توانید بروید برای مثال : رفتن به کوه ها ، رفتن به پایگاه های نظامی ، فعالیت در زمین های کشاورزی ، در نقشه ی بازی به شما این اجاز داده شده است که به زیر اعماق اقیانوس ها رفته و با نهنگ ها و کوسه و ماهی های دیگر بازی کنید. البته شما این کار را با لباس مخصوص قواسی انجام می دهید که نسخه ی قبلی بازی همچین چیزی را نداشت. طبق گفته های ما، شما در بازی می توانید حیواناتی را شکار کنید این حیوانات در بازی که به درد خوردن می خورن تنها آهو و گوزن می باشند البته شما می توانید در بازی گوشت آن ها را در بازار سیاه بفروشید.

GTA-V-s-Missions-Focus-on-Heists-and-Jumping-Between-Characters-2

مراحل و ماموریت های درون بازی : اولین ماموریت شما در بازی یک سرقت کوچیک می باشد که می بایشت به همراه دوستان و یارانی که خود جمع می کنید انجام دهید. در هنگام ماموریت خود بازی لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال : جمع آوری ماشین ها و سلاح ها ، خریدن لباس های مخصوص ، کشیدن نقشه برای انجام ماموریت توسط خوده شما و دوستانتان. اسم اولین ماموریت شما Mini heists یعنی همان سرقت کوچیک می باشد. البته نگران بقیه ی ماموریت ها نباشید زیرا آن ها بزرگتر هستند منظور از بزرگ بودن یعنی دستبرد زدن به بانک های بزرگ که کاری بسیار دشوار است !! البته همان طور که گفته بودیم شما لازم نیست این ماموریت ها را به تنهایی انجام دهید در بازی افرادی هستند که می توانند به شما کمک کنند البته ۲ دسته هستند. دسته ی اول افرادی هستند که دارای مهارتی بالا هستند ولی پول زیاد تری را نسبت به دسته ی دوم که افراد بی تجربه و کم مهارت هستند دریافت می کنند. پس از این که ماموریت را خود را به پایان رساندید مانند فیلم ها شما باید سهم هر یک از یاران خود را از پولی که توسط هوش مصنویی بازی دریافت می کنید بدهید. می توانید سهم آن ها را ندهید ولی در عوض باید با آن ها در بیوفتید و تا پای مرگ با آن ها مبارزه کنید، خوب شما کدام راه را انتخاب می کنید ؟؟ 

GTA_V_3

درباره ی فضای کل بازی : همان طور که گفته بودیم در بازی سه شخصیت متفاوت از یکدیگر وجود دارند که ما ویژگی های آن ها را برای شما مطرح کرده بودیم. حال بستگی به سلیقه و شخصیت خوده شما دارد که می خواهید کدام را انتخاب کنید. در بازی ماشین های بسیار زیادی وجود دارد که نسبت به ماشین های نسخه ی قبلی بسیار گرافیکی تر شده اند و اما درباره ی دریاها و اقشانوس ها، شما می توانید با استفاده از ابزار های قواسی به زیر دریا بروید و با زحماتی بسیار گنج های زیر اقیانوس ها را کشف کنید، وسایل زیادی برای گردش بر روی آب اقیانوس ها وجود دارد که همه ی این ها به سلیقه ی خودتان بر می گردد. خلاصه می خوام بگم که تمام جزیات بازی از جمله : مردم،سلاح ها،ماشین ها،سوپری ها، بسیار زیبا تر و پیشرفته تر شده اند. در بازی بالگرد ها و هواپیماهای شخصی وجود دارد که همراه با خانواده ی خود در بازی می توانید به نقاطی دور سفر کنید. در این بازی می توانید کنترل جت های جنگنده ی بسیار هوشمند را بدست به گیرید البته کاره آسانی نیست !!

GTAV

(خوب دوستاران میهن گیم به پایان مقاله ی امروز رسیدیم)

(برای ما نظرات و دیدگاه خود را ارسال کنید)

راستی سیستم مورد نیاز بازی : 

 

  • Minimum Grand Theft Auto V requirem ents
  • Processor: Intel Core 2 Duo 2.6 Ghz or equivalent
  • Memory/RAM: 2 GB Ram
  • Video Card: 512MB NVIDIA 7900 or 512MB ATI X1900
  • Hard Disk Space: 30 – ۴۰ GB
  • Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1 or Windows 7 SP1

  • Recommended system requirements
  • CPU: Intel Core 2 Quad 3.66GHz or equivalent AMD
  • RAM: 4 GB
  • Video Card (GPU): 1GB NVIDIA 8600 or 1 GB ATI
  • Hard Disk Space: 40 GB free HDD
  • Operating System: Vista SP 2 or Window 7 SP 1

THE END

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۸۹ پاسخ‌ها

  1. komeil گفت:

    باسلام تاریخ عرضه این بازی برای pc دقیق همین است با تشکر

  2. FCAPM گفت:

    ممنون واقعا برای PCمنتشرمی شه

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم ممنون از این که نظر خودت رو برای من ارسال کرد. منتشر شدن GTA V برای PC یک شایعه هست ولی امکان تایید شدن آن زیاد است

  3. 654321 گفت:

    برا کامپیوتر میاد

  4. امیر گفت:

    وای خدااااااااااااااای من

    بی نظی

  5. امیر گفت:

    وای خدااااااااااااااااااای من

    بی نظیره.فکر کنم Watch Dogs اصلا قابل مقایسه با این نباشه

    اگه میشه بیشتر از تصاویر و مشخصات این بازی واسمون مقاله بزارید

    ممنون از مقاله بسیا ر خوبتون

  6. Lord AK گفت:

    واقعا از مقالت ممنونم به نظرم این بهترین مطلبیه که توی این سایت وجود داره

    • محمد گفت:

      ممنونم عزیزم. خیلی ممنون مگه میشه وقتی مطالب شما باشه از من بهتر باشه !! وقت کردی دوباره به من سربزن ممنون میشم

  7. komeil گفت:

    باتشکر از سایت خوبتان

  8. aine frosh گفت:

    حقیقتش خواستم بگم عالیه دیدم کم لطفی میشه ! اما هیچ حرف دیگه ای هم برام نمیاد که در وصفش بگم
    پس فقط میگم محشره و عالی
    خیلی خیلی زیبا بود
    دمت گرم ! امیدوارم اگر برای pc اومد بتونم بازی کنم :D

    • محمد گفت:

      ممنون عزیزم میشه یاهو آی دیتون رو بدین ممنون میشم. خیلی ممنون از این که دیدگاه خودتون رو ارسال کردین خیلی ممنونم. تونستید یاهو آی دیتون رو بدین

    • محمد گفت:

      نظر لطف شماست عزیزم. بازم به من سر بزنید امیدوارم تمام نوشته های من موردعلاقه ی شما باشه :D

  9. حدیث گفت:

    ممنون از مطلب زیباتون خیلی جالبو نکته ایی بود

  10. رحیمی گفت:

    سلام محمد جان خیلی قشنگا بود. ممنوم از مطالب خوبت، بازم برامون از این مطلبا بزار

  11. Lord AK گفت:

    عجب مطلب محشریه

    این مطلبت باعث شد که من خیلی به این قسمت از بازی جی تی علاقه مند بشم

    ممنون از مطلب خوبت

    • محمد گفت:

      ممنونم امیرجان عزیزم. حتما بیا و نظرات خودت رو درباره ی مطالب من بگو. من مشتاقم دیدگاه های  شمارو درباره ی مطالبم بشنوم D:

  12. آرش گفت:

    محمد عالی بود دمت گرم کولاک کردی !!!!!!!!!!!!!!! ادامه بده. ممنونم از مطلب زیبات

  13. دانیال گفت:

    ممنون به خاطر مطلب خوبتون چند وقتی بود منتظر همچین مقاله ایی بودم تا این که شما منتشر کردین .

  14. vahid گفت:

    سلام خیلی مقاله خوبی بود امید وارم بازم از این مقاله ها بذاری راستی به نظر خودت سیستم پیشنهادی یکم عجیب نیست؟ شنیدهبودم واسه روون اجرا کردن ۲ تا کراس ۵۸۷۰ میخواد

    • محمد گفت:

      ممنونم عزیزم بابت دیدگاه صادقانت. وحید جان همان طور که اول مطلب گفته بودم این سیستم و بازی برای PC به صورت یک شایعه می باشد و هنوز قطعی نشده است ولی بیا باهم دعا کنیم قطعی بشه. بازم به من سر بزن و دیدگاه خودت رو برای من ارسال کن

  15. مسعود گفت:

    واقعا که عالی بود دمتون گرم همه چیز توش بود. بازم برامون مقاله بزارید.

  16. مسعود گفت:

    جی تی برای PC میاد یا نمیاد ؟؟؟؟؟

    • محمد گفت:

      معلوم نیست عزیزم  چون انتشار GTA V برای PC یک شایعه هست ولی شایدم اومد. ممنون از این که دیدگاهت رو برای من ارسال کردی

  17. جعفر گفت:

    آقا محمد مقالتون عالی بود. فقط وقتی بازیش اومد برای دانلود توی سایت بزارین. ممنون میشیم

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم، نظر لطف شماست بازم برای من دیدگاهتون رو ارسال کنید و هر در خواستی دارین بگین تا بزاریم توی سایت

  18. میزی گفت:

    بابا ایول گل کاشتی خیلی قشنگ بود. یه سوال داشتم جی تی ای بهتر یا واچ داگز ؟؟؟؟؟؟

    • محمد گفت:

      ممنونم عزیزم. به نظر من GTA بهتر ولی برای این که نظر دیگران هم بدونی می تونی بری توی نظر سنجی سایت اونجا ببینی

  19. Farhad گفت:

    محمدجان خیلی خوب بود دست دردنکنه. میدونی من کدوم قسمتش رو بیشتر دوست دارم اونجایی که اسلحش رو سفارشی می کنه.

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم خیلی ممنون از این که نظرت رو برای من ارسال کردی . ولی من اون قسمت دزدی از بانک تغییر لباس و چهره رو بیشتر دوست دارم

  20. Radin گفت:

    باسلام
    میخواستم دوتا سوال بپرسم:
    ۱- برای ساخت منویتان از چه افزونه ای استفاده کرده اید؟
    ۲- برای ورود و ثبت نام کاربران از چه افزونه ای استفاده کرده اید؟
    باتشکر

  21. NBA گفت:

    سلام یه سوال داشتم. بازی GTA V کی برای دوتا کنسولا میاد

  22. دانیال گفت:

    هر وقت بازیش اومد برا دانلود بزارین مطلبتم عالی بود

  23. رضا گفت:

    بابا ایول عالی بود فقط امیدوارم برای PC بیاد

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم نظر لطف شماست منم همین طور من فقط نسخه ی PC رو دوست دارم ولی نمی دونم چرا قرارا نیست منتشر بشه

  24. nba گفت:

    خیلی ممنونم از این که سوال من رو پاسخ دادین

  25. erfan گفت:

    محمد جون دست درد نکنه خیلی سایت فعالی داری من هر روز سر می زنم :)

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عرفان جان عزیزم خیلی ممنون از این که هر روز به سایت ما سر می زنی ولی یادت نره ها بازم بیا و برای من دیدگاه های خودت رو ارسال کن

  26. osam گفت:

    سلام محمد جان خسته نباشی امیدوارم همیشه موفق باشی خیلی ممنون از مقالت

  27. محمد علی گفت:

    خیلی مقاله ی جالبی بود وقتی اومد لینکش رو بزارید لطفا نسخه ی بلک باکس رو هم بزارید

  28. armin گفت:

    خیلی ممنون بابت این مقاله ی کامل شما منظور شما از دستگاه های هکر در بخش تحت تعقیب پلیس چیست لطفا بیشتر راهنمایی کنید چون خیلی کنجکاو هستم

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم منظورم از این یعنی شما وقتی پلیش به دنبالتان هست می توانید با استفاده از امکاناتی که بازی در اختیار شما گذاشته است وارد بی سیم پلیس ها شوید و آن ها را گمراه کنید

  29. سینا گفت:

    دمت گرم ممدجون من فکر میکردم تو پاییز قراره بیاد ولی حالا خوشحالم.

  30. mehrdad 7 گفت:

    سلام . وهوووووووووووووووووو عالیه !!!!!!

    راستی اگه برای PCبیاد تو همون تاریخ انتشار میاد یا که خدایی نکرده ۱ساله دیگه ۲سال دیگه یا… میاد ؟

  31. arman گفت:

    ممنوم ممنون ممنون

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم خیلی ممنون از این که دیدگاه خودت رو برای ما ارسال کردی یادت نره ها بازم به ما سربزن و دیدگاه های صادقانه ی خودت رو برای ما ارسال کن

  32. بهنام گفت:

    محمد جان خیلی گلی.چون جواب سوالا رو با اینکه تکراری باشن با حوصله تمام جواب میدی؟ممنون از سایت خوبتون.

  33. علیرضا گفت:

    من عاشق این بازیم اما خیلی دیر میاد یه گیمر این توری طعم صبرو میکشه اما به صبر کردنش می عرضه :sidefrown: :sidefrown: :sidefrown: بری این مردم کار کنی و پول در بیاری.بری شکار…اووفف

    • محمد گفت:

      آره عزیزم واقعا سخته بخوای این همه انتظار بکشی ولی عرضه شدنش برای PC تا الان به صورت یک شایعه بوده ولی بیایم با هم دعا کنیم تا برای PC بیاد :D راستی خیلی ممنون از این که دیدگاه خودت رو برای ما ارسال کردی
       

  34. xxxxxx گفت:

    واقعاً ?:-) باری pc میاد یا همینطوری گفتی ما رو دلگرم کنی؟؟؟؟؟

    • محمد گفت:

      عزیزم سلام ببین توی آمازون آلمان برای خرید قرار گرفته ولی هنوز این خبر رو راک استار تایید نکرده و تا الان به صورت یک شایعه هست موفق و پیروز باشید

  35. xxxxxx گفت:

    ببخشید غلط داره برای pc میاد واقعاً

    • محمد گفت:

      سلام عزیزم هنوز که معلوم نیست ولی بر اساس اخبار منتشر شده توی آمازون برای خرید برای پلتفرم PC قرار گرفته تا الان که مثل یک شایعه هست راستی خیلی ممنون از این که دیدگاه خودت رو برای ما ارسال کردی

  36. kia گفت:

    سلام چرا این قدر گرافیک پایین میخواد
    راستی یه سوال در مورد GTA Liberty City داشتم بازی رو سیستمم نصب میشه ولی وقتی وارد بازی میخواد بشه سر loading گیر میکنه ممنون میشم بگی چه طوری درست میشه

  37. kia گفت:

    کسی نیست جواب بده؟؟

    • admin گفت:

      کیا جان ممکنه از کرکی که استفاده می کنی باشه از کرک دیگه ای استفاده کن و مطمئن شو کلیه پیش نیازهای بازی (برنامه هایی که نیاز داره) نصب شده باشه

      پاینده باشید

  38. احمد گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید. تمام مقاله شما را در مورد این بازی خوندم. بسیار زیبا و کامل بود.
    من با این بازی کلا مخالفم اما بازی فان و سرگرم کننده ایه. به شدت بدآموزی داره. البته آموزش دزدی و یا قتل و خشونت دیگه تو هر بازی رایانه ای هست. اسساسین کرید و تیکن و کمبات و واچ داگ و … همه و همه خشن هستند. اما برای جی تی ای حتما باید بازیکن ها سن و سال خوبی داشته باشند و بتونند بدی را خوبی تشخیص دهند . چون کسب پول از راه خلاف روش خوبی نیست مطمئنا کسی هم با کار تو سوپرمارکت در این بازی پولدار نمیشه.
    نمیدونم هدف واقعی سازندگان از ساخت این جور بازی ها در کل چیه اما تعداد این بازی ها خیلی زیاده و حتما اهداف خاصی را دنبال میکنند و فقط کسب درآمد از فروش این بازی نیست.
    – شاید شاید شاید مبارزه با اسلام با ترویج مدها و برهنگی با لباس های خاص .
    – کمرنگ کردن عنصر مهم در زندگی به نام خانواده ( چون در تمام این نسخه ها شخص مورد نظر هیچ خانواده ای ندارد بچه دار نمیشود و …)
    – و هزاران دلیل دیگر که در نهایت منجر به برتر بودن غرب و آمریکا نسبت به شرق است. البته بازی اسلیپینگ داگز یک بازی شرقی است و کاملا شبیه به جی تی ای.
    البته من فقط نظر شخصی خودم را دادم اما خیلی خشحال میشم نظر شما را هم در این مورد بدانم.
    به امید موفقیت روز افزون شما در تمام مراحل زندگی

  39. جلال گفت:

    به نظر تون سی پی یو من این بازی رو میکشه:
    Pentium(R) Dual-Core CPU E5700 @3.00GHz

    اگه نمیکشه بگید برم یه فکری به حال خودم بکنم

  40. عرفان گفت:

    سلام میخواستم ببینم بازی GTA V به این سیستم میخوره:
    Pentium(r) dual core cpu:e5200 @ 2.50ghz
    ram:4gb
    graphic:1gb
    geforce:9500 nvidia
    اگه هر کدومش کمه برام اعلام کنید
    باتشگر

  41. mohsen alcapone گفت:

    بهترین بازی جهانه بدون شک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *