مقاله: ۱۲ عنوانی که قدرت Xbox One و Play Station4 را بچالش خواهند کشید

امسال سال بسیار خوبی برای گیمران جهان محسوب میشود زیرا عناوین بزرگی قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود. البته ما بیشتر با کنسول های نسل هشتمی کار داریم،کنسول هایی که قبل و البته بعد از انتشار رسمیشان،سازندگان آنها همیشه بر قوی بودن کنسول خود اصرار می ورزیدند و امسال سال خوبی برای بچالش کشیدن این دو کنسول است تا ببینیم کدامیک از قدرت بیشتری برخوردار است. حال اگر دوست دارید با این ۱۲ عنوان بیشتر آشنا شوید پس با ما همراه باشید…

Xbox One vs PS4

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
هیدئو کوجیما و تیمش در این مدت چند سال کار بسیار سختی برای آماده ساختن Fox Engine برای نسل هشتم بازی های رایانه ای داشته اند. و در نهایت نسخه نسل هشتمی این انجین آماده شد. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ یکم سپتامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و این عنوان بما قدرت واقعی این انجین را نشان خواهد داد. همچنین آخرین نسخه سری بازی های Pes نیز با این انجین ساخته شده است.

http://www.ps4fans.net/wp-content/uploads/2013/11/Image_metal_gear_solid_v_the_phantom_pain-22381-2584_0005.jpg

The Witcher 3: Wild Hunt
استودیو بازی سازی CD Projekt RED همیشه درمورد قدرت دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و Play Station4 معتقد بوده که این کنسول قدرت بسیار پایینی برای پردازش بازی های مختلف با گرافیک بالا داشتند. حال که کنسول های نسل هشتمی منتشر شده اند وقت آن رسیده است تا توسعه دهندگان این استودیو گرافیک واقعی را بنمایش بگذارند، البته شاید هم تمام آن حرف ها بلوفی بیش نبوده است. با اینحال باید منتظر انتشار این عنوان برای دیدن گرافیک واقعی آن ماند.

http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/02/The-Witcher-3-Wild-Hunt-Download-PC-Free-Full-Version-Crack-10-1.jpg?eaa32f

Batman: Arkham Knight
در حال صحبت درمورد عناوین Open World هستیم که مطمئنا Batman: Arkham Knight یکی از بهترین ها در سال جاری خواهد بود. در نسخه های گذشته استودیو Rocksteady نشان داده است که در زمینه گرافیک توانایی بالایی دارد و بخوبی میتواند از انجین های مختلف استفاده نماید. البته بیشتر تمایل ما برای تجربه این عنوان گرافیک واقعگرایانه آن نیست بلکه بیشتر حرکت در شهر گاتهام با Batmobile است.

http://static.gamespot.com/uploads/original/78/787590/2488138-bak_sshot057.jpg

Halo 5: Guardians
مطمئنا دارندگان کنسول Xbox One بشدت منتظر Halo 5: Guardians هستند،یکی از مورد انتظارترین عناوین سال شرکت Microsoft. این عنوان با رزولشین ۱۰۸۰p60 اجرا خواهد شد،البته من بعنوان یک طرفدار بیشتر از اینکه به گرافیک این نسخه اهمیت دهم بیشتر بدنبال گیم پلی نوآورانه و داستانی جذاب هستم. اما در کل اگر بخواهیم درمورد عناوین شوتر اول شخص صحبت کنیم،مسلما این عنوان جز بهترین های سال خواهد بود.

http://www.onlysp.com/wp-content/uploads/2015/03/Halo5Guardians-ChiefLocke-1.png

Tom Clancy’s The Division
در حالیکه Tom Clancy’s The Division در حال طی کردن مراحل تولید خود است،من بشدت عاشق نیویورک این بازی هستم،شهر برف گرفته در هنگام غروب آفتاب و همچنین بازسازی شهر نیویورک بصورت کاملا واقعی. البته اگر مانند عناوین قبلی این شرکت گرافیک بازی بهر دلیلی نسبت به تصاویر و تریلرها کاهش پیدا نکند مطمئنا شاهد گرافیک چشم نواز و البته نسل هشتمی خواهیم بود.

http://www.itsartmag.com/features/itsart/wp-content/uploads/2013/06/Tom-Clancys-The-Division-E3-gameplay.jpg

Just Cause3
Luminous Engine قابلیت های بسیار خوبی را در اختیار Avalanche Studios قرار داده است تا Just Cause3 بتواند پیش از پیش بدرخشد. در این عنوان Open World ما شاهد رنگ های روشن و البته واقع گرایانه ای هستیم. بنابراین بیایید تا انتشار این عنوان فوق العاده در  سال جاری میلادی منتظر بمانیم.

http://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/square-enix2014/justcause3/cover-hub/watermarked/freefallnbos_v02.jpg

Star Wars: Battlefront
شرکت Dice دوباره سبکان سری بازی های Star Wars را در اختیار استودیو Visceral Games قرار داده است تا این استودیو بار دیگر قبالیتهای خود را به همگان اثبات کند. اولین نسخه این سری که براساس داستانی دیزنی ساخته شد حال قرار است در سبک اکشن اول شخص و توسط یک توسعه دهنده سوئدی منتشر شود. عنوانی که در تاریخ هفدهم آپریل انگشتها را بسمت خود خواهد گرفت.

http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/03/Star-Wars-Battlefront.png

Project Cars
حال استودیو Slightly Mad Studio قصد دارد تا با عنوان Project Cars وارد رقابت های عناوین ریسینگ شود. این عنوان که براساس تصاویر و تریلر های منتشر شده دارای گرافیک بسیار بالایی ایست امیدهای زیادی را برای تجربه یک عنوان ریسینگ ناب زنده کرده است. همچنین اگر شما یکی از طرفداران سبک ریسینگ هستید بهیچ وجه این عنوان را از دست ندهید.

http://cloud.attackofthefanboy.com/wp-content/uploads/2015/03/7473589216_257b438a52_o.jpg

Forza Motorsport 6
بالاخره ۱۰ Studios قصد دارد تا این عنوان را در E3 امسال بنمایش بگذارد،عنوانی که بصورت انحصاری برای کنسول Xbox One با رزولشین ۱۰۸۰p 60 اجرا خواهد شد. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده این عنوان فراتر ار نسخه پنجم خواهد بود. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که این عنوان بسیار محبوب سبک ریسینگ که دارای گرافیک فوق العاده ای خواهد بود چگونه انتظارات را برآورده خواهد کرد.

http://www.gamesoul.it/wp-content/uploads/2015/01/Forza-Motorsport-5-6.jpg

Assassins Creed Victory
Assassins Creed Unity تمام مشکلاتی را که یک عنوان در زمان لانچ میتوانست داشته باشد را داشت. با تمام این مشکلات من عاشق تم انقلابی این نسخه شدم،چیزی که ما در Victory نیز بنوعی شاهد آن خواهیم بود. حال که وظیفه ساخت این قسمت به استودیو Ubisoft Quebec محول شده است میتوان به آینده این سری و تغییراتی بزرگ امیدوار بود. این عنوان را میتوانیم در ماه نوامبر تجربه کنیم.

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--dAHbL6AS--/uau2qi8cfqwdanmksr9y.jpg

Rise Of The Tomb Raider

Tomb Raider 2013 را بجرات میتوان یکی از بهترین نسخه های سری Tomb Raider دانست که تا حالا توسط Crystal Dynamics ساخته شده است و این مسئله را نیز فروش فوق العاده این نسخه ثابت کرده است. لارا کرافت جوان در جزیره ای کشف نشده قرار میگیرد،جزیره ای پر از راز و زمر. از لحاظ گرافیکی نیز بخواهیم صحبت کنیم در آن زمان واقعا برای کنسول های Xbox 360 و PlayStation 3 چالش برانگیز بود. حال نیز قرار است این نسخه اینبار بصورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر شود که از تصاویر و تریلرهای منتشر شده میتوان نوید یک گرافیک فوق العاده و البته سنگین را داشت.

http://media1.gameinformer.com/filestorage/CommunityServer.Components.SiteFiles/imagefeed/featured/crystaldynamics/tomb-raider/rise/cover-98r234/tombraider.jpg

Fable Legends

Phil Spencer یکی از مسئولان شرکا آمریکایی مایکروسافت گفته است که Fable Legends اولین بازی Xbox One خواهد بود که با DirectX 12 اجرا خواهد شد. مدتی قبل زمانیکه در حال تجربه این عنوان در Gamescom 2014 بودم چند چیز توجه من را بخودش جلب کرد،گرافیک فوق العاده،نور پردازی و رنگهای عالی. البته فریت ریت در آن زمان بسیار پایین بود که میتوان امیدوار بود با انتشار DirectX 12 این مشکل نیز برطرف شود.

http://static3.gamespot.com/uploads/original/mig/1/0/7/8/2051078-727971_20130820_001.jpg

توجه: این مقاله ترجمه شده است!

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۸ پاسخ‌ها

  1. مقاله بسیار کاملی بود..ممنون سورنا جان.
    من شدیدا منتظر Batman: Arkham Knight ام.به نظر میاد بازی شاخی باشه.البته همه بازیهای سری بتمن شاخن و هیچ شکی درش نیست

  2. پژمان دستوریان گفت:

    Tom Clancy’s The Division و Star Wars: Battlefront

    حس میکنم گرافیک اینا سرتر باشه

    ممنون سورنا جان :yes:

  3. سورنا رضایی گفت:

    خواهش میکنم البته از نویسنده بدبخت سایت اصلی باید تشکر کرد که بعد تحقیق و انتخاب و نوشتن اونو منتشر کرد و منم فقط ترجمش کردم!

  4. ST0P گفت:

    قلبم گرفت…کسی سگا با پوسته کامپیوتر نمیخره؟؟حتی توی گوگل کروم هم لگ دارم :|
    ممنون…مقاله خوبی بود…نویسنده اصلی هم مشخصه که مثه بعضی نویسنده ها نبوده که کلا مرض داشته باشه به هرچیزی گیر بده…
    من که بدجوری منتظر Division ام…

    • سورنا رضایی گفت:

      بله،نویسندش واقعا کارش رو خوب انجام داده بود….اگه میشد حتما اسم سایت و نویسنده رو میذاشتم که حقش ضایع نشده باشه!!

  5. علی گفت:

    سلام دوستان کسی درباره ی کامپیوتر گیمینگ وکنسول اطلاعات داره لطفأ به ایمیل زیر پیام بدید ممنون.masoud.tajali@gmail.com

  6. mahmood گفت:

    سلام
    قسمت دوم یعنی The Witcher 3: Wild Hunt رو درست کنید
    نوشته xbox360 و ps4
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *