مقایسه ی بازی The Last of Us روی دو پلتفرم Ps4 و Ps3

نسخه ی بازسازی شده ی The Last Of Us برای Ps4 توسط فروشگاه رسمی سونی لیک شد | www.MihanGame.com

مطمعنا موفقیت های بازی The Last of Us در نسل هفتم و اینکه یکی از بهترین بازی های انحصاری کنسول Ps3 نیز هست بر کسی پوشیده نیست . این عنوان در هنگام انتشار تونست با کسب بیشترین نمرات طرفداران زیادی به خود جلب کند و در چندین نمایشگاه مطرح بازی های رایانه ای رکورد هایی را بزند و تمام جوایز را نیز درو کند . 

مدتی پیش شایعاتی بود که قرار است نسخه ی تکامل یافته بازی برای کنسول PS4 عرضه شود . با گذشت زمان این شایعات قوت گرفت تا جایی که سونی رسما نسخه ی پیشرفته تر بازی را برای کنسول Ps4 تائید کرد . 

طبق اطلاعاتی که تا کنون از بازی منتشر شده است قرار است که بازی  تمامی DLC ها را دارا باشد و با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم روی کنسول نسل هشتمی سونی اجرا شود . با تازگی استدیوی Naughty Dog تصویری از دو نسخه ی Ps3 و Ps4 این عنوان منتشر کرد که تفاوت نسخه ی جدید بازی را به راحتی آشکار میسازد . 

همچنین تریلری از این بازی نیز منتشر شده بود که به معرفی رسمی بازی میپرداخت . بعد از انتشار رسمی این تریلر سایت های زیادی با گرفتن اسکرین شاتهای متعدد سعی داشتند تا تفاوتی در میان دو نسخه از این بازی پیدا کنند تا اینکه یکی از این سایت ها موفق به این کار شد . در ادامه میتوانید تصویری که مربوط به مقایسه دو نسخه ی نسل هفتم و هشتمی این بازی میباشد را شاهد باشید .

x882362_the-last-of-us-remastered-ps3-vs-ps4-comparison-screen.jpg

نظر شما راجع به انتشار نسخه ی نسل هشتمی این عنوان چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    خب حالا کدوم PS4 هست ؟ بالایی دیگه ؟ :d

  2. ryse گفت:

    اره بالایی معلوم نی؟ :D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *