منتظر نسخه بتا Might & Magic Heroes VII باشید

عنوان استراتژیک Might & Magic Heroes VII دوباره می خواهد در یک نسخه بتا دیگر قدرت خود را به رخ دیگران بکشد. این نسخه بتا قبل از انتشار بازی در دسترس خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان دقیق شروع نسخه بتا این عنوان با میهن گیم همراه باشید.

قبل از عرضه این عنوان در ۲۹ سپتامبر، نسخه بتا Might & Magic Heroes VII برای بار دوم برای افرادی که این عنوان را پیشخرید کرده اند در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین کمپانی سازنده بازی برخی از این کد ها را نیز به صورت عمومی منتشر خواهد کرد بنابراین بدون پیشخرید این عنوان نیز می توانید به تجربه نسخه بتا این عنوان بپردازید و از آن لذت ببرید. نسخه بتا این عنوان از ۲۶ آگوست تا ۲ سپتامبر قابل بازی خواهد بود.

Might & Magic Heroes VII جدیدترین ساخته استراتژیک کمپانی Ubisoft است. در این عنوان المان های نقش آفرینی نیز نهفته پس اینطور که پیداست با یک عنوان فوق العاده جذاب روبرو خواهیم بود. Might & Magic Heroes VII به طور انحصاری برای PC در دست ساخت است و در ۲۹ سپتامبر به انتشار خواهد رسید. کمپانی Ubisoft در مارس سال ۱۹۸۶ توسط Christian Guillemot ،Yves Guillemot ،Gerard Guillemot ،Claude Guillemot و Michel Guillemot تاسیس شده است و تاکنون عناوین زیادی را راهی بازار کرده است و بیشتر آنها نیز موفقیت آمیز بوده اند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *