موسسان Criterion از این استودیو جدا شدند

به گزارش Polygon , معاون استودیو Criterion آقای Alex Ward و مدیر خلاق این استودیو یعنی خانم Fiona Sperry , که جز خالقان Criterion Games به حساب می آمدند و کسانی که هدایت پروژه Burnout و Need For Speed را بر عهده داشتند , از Criterion جداشدند.

سخنگوی EA اعلام کرد : " Alex Ward و Fiona Sperry تصمیم به ترک EA Games گرفته اند. ما از تمامی زحمات این دو قدردانی می کنیم و امیدوارم که همواره در آینده موفق باشند "

او همچنین افزود : " تیم فوق العاده خلاق Criterion , سخت در حال کار کردن بر روی یک عنوان نسل بعد که یک IP نیز به حساب می آید , می باشند. این پروژه برای EA در الویت قرار دارد. Matt Webster هدایت پروژه را بر عهده دارد. او سالها عضو استودیو Criterion بود و حالا برای توسعه این عنوان هیجان زده است. "

آینده ی Criterion Games از حالا به بعد مبهم تر خواهد شد. کیفیت عناوین این استودیو به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده است و اینطور که به نظر می رسد فعلا در حال کار بر روی چند عنوان برای نسل بعد است که هنوز هیچ اطلاعی از آنها به بیرون درز نکرده است. افراد کمی از این استودیو باقی مانده اند و با خروج سران Criterion مطمئنا ضربه ی بزرگی به این شرکت وارد خواهد شد.

Ward تصمیم دارد که از صفر شروع کند. او در یک توییت اعلام کرد که " دوست دارد به همراه Fiona Sperry در یک شرکت جدید بر روی عناوین جدید کار کند "

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ش گفت:

    بهتر که جدا شدند. رو NFS رو جز گرافیک به چیز دیگه توجه نکردن. کار به جایی رسیده که بقیه هم به لطف گرافیک بالا اومدن مثل forza 5 و درایوگلوپ و crew و بقیه… یاد مست وانتد بخیر :(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *