ناتی داگ حداقل یک بازی دیگر برای نسل هشتم در دست ساخت دارد

ناتی داگ، سازنده و گسترش دهنده بازی نسل هشتمی Uncharted 4: A Thief's End که مانند نسخه های پیشین سری به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد، در گزارشی جدید اظهار داشته است که برای نسل هشتم کنسول ها و پلتفرم سونی، حداقل یک بازی دیگر در دست ساخت دارد. در مصاحبه ای با Finder، آرن مِیر از استدیو به این سوال که آیا ناتی داگ بازی دیگری برای این نسل کنسول شرکتش (سونی) خواهد ساخت یا خیر پاسخ داده است:

امیدوارم. امیدوارم بازی دیگری را خیلی زود منتشر کنیم. پروسه ساخت یک بازی توسط ما طولانی نیست و واقعا نمی دانم این نسل کنسول ها چند سال دوام خواهد آورد. اما بله، بی شک یک بازی دیگر در این نسل توسط ما ساخته خواهد شد.

از میر سوال شد که این نسل از کنسول ها چقدر دوام خواهد آورد، با توجه به اینکه هم اکنون نینتندو در حال کار کردن بر روی کنسول بعد از Wii U است که مشخص است در سال های آینده منتشر خواهد شد.

من زمانبندی ها را نمی دانم ولی ناتی داگ حداقل یک بازی، یا دو بازی یا بیشتر برای این نسل دارد. مشخصاً ما می توانیم یک بازی را در اواخر نسل منتشر کنیم و کیفیت خوبی داشته باشیم، نه؟ [اشاره به The Last of Us]

کارگردان ناتی داگ قبل تر اعلام کرده بود که بر روی یک نسخه آزمایشی از The Last of Us 2 کار می کنند، اما ادامه آن به طور رسمی ساخته نمی شود و این نسخه تنها برای آزمایش ایده ها است.

Shepard

Always looking for the infinity of the Abyss

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *