نام واقعی Call of Duty:Ghosts | مقاله Hype

بازی Call of Duty Ghosts امسال توسط Activision معرّفی شد. سازنده این عنوان،سازنده معروف سری Modern Warfare یعنی Infinity Ward است. امّا مطالب عجیبی در مورد این نسخه از بازی Call of Duty است که هنوز روشن نشده،چندین ماه قبل بود که تیزری از Call of Duty جدید لیک شد…

 

8-11-2013 4-11-50 PM

دانلود تیزر با کیفیت معمولی

زیرنویس فارسی تیزر بزودی…

 

بر روی آن تیزر بسیار کار شده بود،امّا نکته ی عجیب آن است که در انتهای آن تیزر،شما نام Modern Warfare 4 را مشاهده می کنید و داستانی که در تیزر روایت می شود،داستان آشوب ها در آمریکا و ظهور تیم Ghosts است.

چندی پس از لیک شدن این تیزر،عنوان بعدی از سری Call of Duty یعنی Call of Duty Ghosts رسماَ توسط Activision تایید شد و تیزری از آن به نمایش در آمد.

چندی قبل،صدا پیشه ی Cpt.Price در مصاحبه ای اعلام کرده بدو که Call of Duty Modern Warfare 4 وجود دارد و در دست ساخت است،امّا Activision این حرف را به کلّی رد کرده بود. در خبری که در یکی از سایت های خبر گذاری بازی های رایانه ای منتشر شده بود،بیان می کرد که Sledge Hammer در حال ساخت نسخه ی دیگری از Call of Duty است. حال از این اتّفاقات می توان نتایج مختلفی گرفت.

به احتمال زیاد نام Call of Duty Ghosts در ابتدا Call of Duty Modern Warfare 4 بوده و این عنوان ادامه ای بر سری MW بوده است و Activision نام این عنوان را عوض کرده و به سراغ سری دیگری از Call of Duty  می رود.

و یا اینکه Call of Duty MW4 توسط Sledge Hammer در حال ساخت است و باز هم ما شخصیّت Cpt.Price را در بازی خواهیم داشت.

 

هنوز هیچ اطّلاعاتی از Activision به صورت رسمی منتشر نشده است و این اطّلاعات فقط حدس و گمان می باشند. نظر شما در این باره چیست؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. امیر گفت:

    عرفان جان من اونطوری که داشتم دمو های کالاف رو میدیدم احتمال میدم که این ندای وظیفه ارواح با ندای وظیفه نبرد نوین ۴ فرق داشته باشه

  2. عرفان استادی گفت:

    درسته،ولی Call of Duty MW4 هنوز معرّفی نشده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *