نحوه ی تمیز کردن دیوار های چوبی

نحوه ی تمیز کردن دیوار های چوبی

اگر شما مالک یا مستاجر یک خانه هستید احتمالا متوجه شده اید که دیوار ها بعد از مرور زمان جرم و گرد و خاک می گیرند. ممکن است تمیز کردن دیوار ها کار دشواری باشد اما خواهید دید که پس از این کار چه دیوار تمیز و روشنی خواهید داشت. این کار به زیبایی منزل نیز کمک به سزایی می کند. اگر طبق مراحل زیر پیش بروید دیوار خانه ی شما مانند روز اولش سفید و تمیز خواهد شد!

 

مراحل :

 

  1. دیوار ها را گرد گیری کنید. برای این کار می توانید از جارو برقی, چوب گرد گیری و یا جارو استفاده کنید. اگر رنگی روی دیوار نباشد خیلی راحتتر می توانید این مرحله را انجام دهید.

 

  1. برای تمیز کردن دیوارها از آب گرم و صابون استفاده کنید. می توانید از یک محلول تمیز کننده ی مخصوص دیوار های چوبی نیز استفاده کنید.

ترکیب محلول شستشو

  1. برای از بین بردن لکه ها می توانید از سرکه استفاده کنید. ۲/۱ فنجان سرکه را درون یک سطل آب گرم بریزید, سپس یک حوله را درون محلول بخیسانید و با آن دیوار ها را تمیز کنید تا کاملا تمیز و براق شوند.

تمیز کردن دیوار چوبی

  1. دیوار ها را دستمال بکشید. دیگر نیازی به محلول تمیز کننده نیست! با استفاده از یک حوله ی نمدار دیوار را کاملا تمیز کنید سپس سریعا محل را خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که دیوار ها کاملا خشک شده اند تا از پوسیدگی در چوب ها جلوگیری شود.

 

منبع : نحوه ی تمیز کردن دیوار های چوبی

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *