نحوه ی فعال کردن شبیه ساز تماس در گوشی سامسونگ Keystone 2

 

نحوه ی فعال کردن شبیه ساز تماس در گوشی سامسونگ Keystone 2

دو مرحله :

مرحله ی اول : فعال کردن شبیه ساز تماس

مرحله ی دوم : برقرار کردن تماس

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید از یک جلسه یا قرار ملاقات خسته کننده فرار کنید؟ با تلفن همراه سامسونگ Keystone 2، شما به راحتی می توانید یک تماس را شبیه سازی کنید و از یک موقعیت خسته کننده به بهانه ی یک تماس مهم فرار کنید اما چیزی که در اینجا مهم است این است که باید مراقب باشید دیگران از برنامه ی شما آگاه نشوند.

 

 

مرحله ی اول : فعال کردن شبیه ساز تماس

  1. تلفن همراه خود را روشن کنید. اگر تلفن شما خاموش است به مدت چند ثانیه دکمه ی Power را نگه دارید تا روشن شود. اگر تلفن همراه شما روشن است از این مرحله عبور کنید.
  2. دکمه ی سمت چپ تلفن را فشار دهید تا منو برای شما نمایش داده شود.
  3. به قسمت Settings بروید. آیکون این برنامه به شکل چرخ دنده ی خاکستری رنگ است. برای انتخاب این برنامه دکمه ی “OK” را فشار دهید؛ لیست تنظیمات برای شما نمایش داده خواهد شد.
  4. به قسمت برنامه ها بروید. برای رد کردن گزینه ها دکمه پایین را فشار دهید. هنگامی که به گزینه “ Applications ” رسیدید دکمه ی “OK” را فشار دهید. لیستی از برنامه ها برای شما نمایش داده خواهد شد.

شما هم چنین می توانید دکمه ی شماره ی ۶ را فشار دهید تا سریعا به قسمت Applications بروید.

  1. “ Call ” را انتخاب کنید. “ Call ” اولین گزینه در منوی Applications می باشد. برای انتخاب این گزینه دکمه ی “OK” را فشار دهید.
  2. ” Fake call ” را انتخاب کنید. برای بررسی لیست Call settings دکمه ی پایین را فشار دهید. هنگامی که به گزینه ی “ Fake call ” رسیدید, دکمه ی “OK” را فشار دهید. لیست تنظیمات شبیه سازی تماس برای شما نمایش داده خواهد شد.

برای دسترسی سریع به این گزینه می توانید دکمه ی شماره ی ۳ را فشار دهید.

  1. دکمه ی hotkey Fake Call را انتخاب کنید. این گزینه اولین گزینه در تنظیمات شبیه ساز تماس است. با فشار دادن دکمه ی “OK” آن را انتخاب کنید.
  2. Fake Call hotkey را فعال کنید. ویژگی شبیه ساز تماس را با فشار دادن دکمه ی “On” فعال کنید و دکمه ی “Save” را فشار دهید.
  3. تایمر Fake Call را تنظیم کنید. به تنظیمات Fake Call بازگردید و گزینه ی “Fake call timer ” را انتخاب کنید. این مقدار زمانی است که تلفن قبل از برقرار کردن تماس صبر می کند. اگر نمی خواهید مردم به تماس شما مشکوک شوند بهتر است این تایمر را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید.

هنگامی که تنظیمات را انجام دادید دکمه ی  “Save” را فشار دهید.

 

مرحله ی دوم : برقرار کردن تماس

  1. Fake Call را فعال کنید. دکمه ای را که قبلا برای برقرار کردن تماس غیر واقعی تنظیم کردید را فشار دهید. پیام “Fake call activated” را روی صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد.
  2. منتظر تایمر باشید. تایمر براساس زمان تنظیم شده فعال خواهد شد. برای اینکه کسی به شما مشکوک نشود, تلفن همراه خود را درون کیف و یا روی میز قرار دهید.
  3. بعد از زمان مشخص شده تلفن شما به صدا در می آید و صفحه ی تماس را مشاهده خواهید کرد. در قسمت شماره ی فرد تماس گیرنده عبارت “Unknown” را مشاهده خواهید کرد. با جواب دادن تماس فرصت فرار کردن از موقعیت خسته کننده به شما داده می شود.

منبع : نحوه ی فعال کردن شبیه ساز تماس در گوشی سامسونگ Keystone 2

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *