نسخه آندروید عصر پادشاهان منتشر شد

نسخه موبایل عصر پادشاهان

احتمالا اکثر کاربران اینترنتی با بازی آنلاین عصر پادشاهان آشنا باشند . بدون شک این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین تحت وب ایرانی است . شما ابتدا در این بازی ثبت نام می کنید و فرمانروایی یک شهر کوچک را در دست می گیرید و باید این شهر کوچک را تبدیل به یک کشور قدرتمند کنید . این بازی در مرورگر اجرا می شود و نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارد اما در دستگاه های آندروید ، بازی کردن با مرورگر کمی سخت است . به این دلیل شرکت سازنده ، نسخه موبایل این بازی را برای ios منتشر کرد . اما شرکت سازنده امروز نسخه آندروید را در مارکت آپ دانا منتشر کرد و اکنون می توانید در دستگاه آندرویدی خود از این بازی لذت ببرید .

ورود به مارکت آپ دانا

دریافت نسخه ios

امیر حسین آبسری

امیر حسین آبسری هستم علاقه مند به بازی های ایرانی .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. این بازی هیجان داره و جذابه اما باعث میشه از زندگی تون عقب بمونید اونم در حالی که به نظر من زمان ارزش بیشتره داره . تو این بازی خیلی کارا میکنن که محیطش آلوده میشه و فقط دنبال پول هست الکی هم میگن بازی ایرانی هستش اصلش آلمان هست و سرور بازی هم تو آلمان هست . این بازی یک بازی دروغ و به تمام معنا هستش .

    • امیر حسین آبسری گفت:

      بازی ۲ ورژن داره یکیش ساخت آلمانه یکی دیگش که اسمش فلات ایرانی هست ، ساخت ایرانه . در ضمن آدم مجبور نیست کل وقتشو رو این بازیا بزاره .

  2. abbas1315 گفت:

    من فقط ۱ سرور این بازی رو جا انداختم یعنی ۳۰ سرور دارم بازی میکنم این بازی خیلی هیجان داره خیلی جذابه ولی ادمو بد جور از زندگی عقب میندازه جوری میشی که شب ساعت ۴ پا میشی به خاطر این که منابعت پر شده خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *