نسخه بتای Destiny بر روی Xbox One با کیفیت ۱۰۸۰p پخش نمی شود|نسخه نهایی با کیفیت ۱۰۸۰p

به تازگی استدیو Bungie اعلام کرده است که نسخه بتای بازی Destiny با رزولوشن ۱۰۸۰p بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی کنسول Xbox One اجرا نمی شود.همچنین این استدیو اشاره ای به بهتر شدن این کیفیت داشته است و به نظر می رسد که در نسخه نهایی این عنوان،شاهد کیفیت ۱۰۸۰p خواهیم بود.

پس نسخه بتای Destiny تنها بر روی کنسول های PlayStation 4 با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا می شود.قبل از این نیز در E3 2014 اعلام شده بود که هدف این استدیو دست یابی به رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه در هر دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 است.

بتای این عنوان از امروز برای پلتفرم های PS4 و PS3 آغاز می شود اما برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 در تاریخ ۲۳ جولای آغاز می شود.

همچنین اعلام شده است که این بتا در تاریه ۲۱ جولای برای تعمیرات در تمامی دستگاه ها آفلاین شده و تاریخ بسته شدن این بتا نیز در پایان روز ۲۷ جولای اعلام شده است.

با وجود سبک اول شخص در بازی،باز هم استدیو Bungie قول یک داستان خوش ساخت را به طرفداران داده است که همیشه باید در آن آنلاین باشید و دنیای آن پر از آلمان های اکشن و ماجراجویانه شده است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *