نسخه بتا Call of Duty: Black Ops III در هنگ کنگ نیز در دسترس خواهد بود

بالاخره کد های دسترسی به نسخه بتا Call of Duty: Black Ops III نیز برای گیمران ارسال شد، پس اگر یادتان رفته همین حالا ایمیل خود را چک کنید، شاید شما نیز یکی از دارندگان این کد باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

شما ممکن که همین حالا کد دسترسی به بتا Black Ops III در یافت کرده باشید و شروع به دانلود آن کرده باشید، همانطور که می دانید نسخه بتا این عنوان در حال حاضر در اروپا و ایالات متحده در دسترس است، کسانیکه این عنوان را نیز پیشخرید کرده باشند به طور قطعی به نسخه بتا این عنوان دسترسی پیدا کرده اند.

علاوه بر مناطق ذکر شده، گیمران هنگ کنگ هم می توانند به طور رایگان به نسخه بتا این عنوان دسترسی پیدا کنند و از ۱۹ آگوست تا ۲۳ آگوست در هنگ کنگ در دسترس خواهد بود، همانند سایر گیمران در سایر مناطق جهان. هر چند که هنوز در فروشگاه پلی استیشن هنگ کنگ خبری از نسخه بتا این عنوان نشده اما مطمئنم که صد در صد این اتفاق می افتد و در آینده ای نه چندان دور گیمران هنگ کنگ می توانند به دانلود نسخه بتا این عنوان بپردازند.

black-ops-3-beta-free-hong-kong

نسخه بتا ای که برای هنگ کنگ نیز در نظر گرفته شده تمام ویژگی های سایر مناطق را با خود به یدک می کشد و هیچ کم و کسری نخواهد داشت. خاطرتان جمع باشد که سرور ها نیز به هیچ عنوان از کار نخواهند افتاد. Call of Duty: Black Ops III در ۶ نوامبر برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و رایانه شخصی به انتشار خواهد رسید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *