نسخه ی جدید از سری Borderlands شما را به ماه می برد !

borderlands

استودیوی Gearbox ، سازنده ی فرنچایز Borderlands بارها گفته بود که تا مدت ها خبری از نسخه ی سوم این عنوان نخواهد بود. اما هیچ بار نگفته بود که Borderlands 1.5 ساخته و عرضه نخواهد شد.

به تازگی وبسایت Gamepoint Now گزارش کرده است که نسخه ی جدید این بازی در ماه برگزار خواهد شد و وقایع آن نیز میان نسخه های اول و دوم و پنج سال میان آنها خواهد بود. گفته شده که این نسخه توسط استودیوی ۲K Australia ساخته خواهد شد و این اولین باری است که این بازی به دست استودیوی Gearbox ساخته نخواهد شد.

گفته شده که در این نسخه بازیکنان در یک محیط که پر از دشمن می باشد با یکدیگر بر سر انرژی گران بهای اکسیژن می جنگند. شما با استفاده از OX-Kits ، می توانید اکسیژن را از رقیبان خود به بیرون بکشید و آن را از آن خود کنید !

همچنین در رابطه با داستان بازی نیز اینگونه بیان شده که :

" در این بازی بازیکنان کاراکتر Handsome Jack را در اوایل دوره ی کاری خود که یک برنامه ریز ساده می باشد و به دنبال یک شی قدیمی قدرتمند می باشد را مشاهده خواهند کرد. ( به غیر از اینگونه کارها چه کاری از او بر می آید؟! )  بازیکنان می توانند از ا نتخاب کردن میان دو کاراکتر Jack/Johns در مناطقی به مانند The Gladiator, Wilhelm The Enforcer, Nisha The Lawbringer و Fragtrap به مبارزه بپردازند."

این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده ، اما گفته شده که این بازی قرار است امسال برای سه پلتفرم Pc , Ps3 و Xbox 360 عرضه شود. قرار گرفتن در نقش Handsome Jack و بازی کردن به جای آن ، حقیقتا من را که وسوسه به انجام این بازی می کند.

سعید نیکبخت

سردبیر وبسایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. بابک گفت:

    حتما واسه PS4و xbox 1هم میاد

  2. سید عباس برسی زاده گفت:

    امیدوارم بهتر باشه گرافیکش چون خیلی سل شیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *