نسخه PC بازی Phantom Pain اول سپتامبر منتشر خواهد شد

نسخه کامپیوتر بازی Phantom Pain همزمان با نسخه های کنسولی این بازی در تاریخ اول سپتامبر منتشر خواهد شد اما با این وجود اخبار بدی هم منتشر شده است.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید.

تمامی نسخه های بازی Phantom Pain همزمان منتشر خواهند شد و از هم اکنون بر روی سایت استیم قابل پیش خرید میباشند و دمو بازی Phantom Pain یعنی Ground Zero نیز به رایگان قابل دانلود میباشد.اما خبر بد تاخیر زیاد قسمت آنلاین بازی برای تمامی پلتفورم ها میباشد بدین صورت که انتشار قسمت آنلاین تمامی پلتفورم ها به تاریخ ششم اکتبر و قسمت آنلاین نسخه PC بازی Phantom Pain به ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ موکول شد و شرکت Konami دلیل این تاخیر را انتقال آپدیت ها به نسخه PC عنوان کرده است.

همچنین این شرکت عنوان کرد که دلیل بازگشت روز انتشار به تاریخ قبلی درخواست های متعدد جامعه PC بازان بوده است.آنهایی که بازی را از طریق استیم سفارش داده بودند در تاریخ جدید بازی را به همراه نسخه رایگان Ground Zero دریافت خواهند کرد.

همچنین این افراد علاوه بر این دو بازی یک DVD حاوی پشت صحنه تولید بازی و دسترسی به DLC های بازی از شرکت سازنده دریافت خواهند کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *