حجم نسخه PS3 بسته الحاقی Destiny: The Taken King حدود ۲۰ گیگ خواهد بود

Destiny: The Taken King به صورت یک آپدیت دوست داشتنی به این عنوان اضافه می شود اما برای دانلود این آپدیت فضای خالی زیادی باید داشته باشید. Destiny: The Taken King بر روی دیسک نیز در دسترس است اما آن دسته از افرادی که نسخه اصلی این عنوان را دارند به دنبال نسخه بسته الحاقی آن هستند تا آنرا دانلود کرده و بر روی بازی خود نصب کنند.

اگر شما هم دنبال همچین کاری هستید قبل از عرضه این بسته الحاقی در ۱۵ سپتامبر نگاهی به حافظه خالی خود بی اندازید و مطمئن شوید که حافظه خالی زیادی دارید. در ادامه شما را با حجم مورد نیاز این عنوان بر روی کنسول های مختلف آشنا خواهیم ساخت :

PS4: 18GB
Xbox One: 18GB
PlayStation 3: 20GB
Xbox 360: 10GB

برخی از مدل های کنسول های نسل قبل از نظر حافظه رنج می برند بنابراین شاید برای نصب ۲۰ گیگ با کمی مشکل روبرو شوید، پیشنهاد کمپانی Bungie بالابردن هارد درایور و اینرا نیز بدانید که نسخه اصلی این عنوان نیز حتما باید نصب باشد پس فکر نکنید که این حجم مربوط به خود بازی + بسته الحاقی می شود بلکه این حجم دانلودی فقط مربوط به بسته الحاقی این عنوان می شود.

اگر شما حافظه لازم را دارید و یکی از طرفداران این عنوان هستید در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ می توانید به این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنید و اگر هم حافظه مورد نیاز را نداشتید با ما در تماس باشید تا راه چاره ای برای کمبود فضا کنسول شما پیدا کنیم.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *