نگاهی کوتاه به بازی Total War : Rome II

برای دیدن اسکرین شات های این به نوشته ی خودم ،  می توانید به این لینک بروید.

حتما همه ی شما سری بازی های جذاب Total War را به خوبی با یاد می آورید. امروز برای شما خلاصه ی سری جدید این بازی ها را آماده کرده ام که امید وارم لدت ببرید.  استودیوی Creative Assembly سازنده ی سری بازی های Total War ، اکنون با سری جدید این بازی ها یعنی Total War: Rome II برگشته است. این بازی به گفته ی کارگردان این بازی آقای James Russell ، این بازی در مقایسه با Shogun تغییرات زیادی کرده است. وی افزود :

برای اینکه RII بدون نقص باشد، تیم سازنده را به بخش های مختلفی تقسیم کرده ام که هر کدام از آن ها روی قسمت های خاصی مانند طراحی نبردهای تاریخی، بخش داستانی و چندنفره فعالیت می کنند. در هر کدام از این گروه ها برنامه نویسان و طراحان مختلفی حضور دارند که بسیار نزدیک به هم کار می کنند و مراحل بازی را با هم جلو می برند.

ax-ba-logo2

توجه به جزئیات در این بازی بسیار بالا رفته است و سعی کرده اند که از چند نفر برای کار بر روی این موضوع استفاده کنند. آقای راسل کارگردان این بازی می گوید :

ما همه چیز را در RII شبیه سازی کرده ایم. به طور مثال، یک سیستم Projectile داریم که از این قاعده پیروی می کند. شاید مردم فکر کنند که ما دیوانه بوده ایم که چنین چیزی را طراحی کرده ایم. در بسیاری از بازی های RTS این موضوع به هیچ عنوان دیده نمی شود و تنها از بین بردن دشمنان و پیروز شدن اهمیت دارد. سیستم هوشمندی برای مبارزه ها طراحی شده که اگر دشمن در مکانی مخفی شود، میزان تلفات او کمتر می شود. همچنین آب و هوا نیز روی شرایط جنگ تأثیرگذار است و می تواند نتیجه را تغییر دهد.

ax-ba-logo

برای این که چنین بازی با جزئیات بسایر ریز ساخته شود ، همه ی طراحان به همه ی سعی کرده اند تا جنگ های زمان های قدیم را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند این جنگ ها را هر چه بیشتر به واقعیت شبیه سازی کنند. به طور مثال روی این موضوع خیلی کار شده است که وقتی سربازان مجروح می شوند ، همه به یک صورت به زمین نخورند و میزان مجروحیت با سلاح های مختلف نیز به یک اندازه نخواهد بود. سعی شده است که هر کدام از افراد ، از همان لحظه که وارد میدان می شوند سعی بر بقای خود داشته باشند و تا آخرین قطره ی جان خود مقاومت کنند.

در RII هزاران سرباز را مشاهده می کنید که به شکل مستقل از یکدیگر کار می کنند و واکنش های مختلفی را از خود نشان می دهند و برای اینکه حس بهتری را به بازیکنان منتقل کنند، برای طراحی صورت آن ها از تکنولوژی Mo-Cap استفاده شده تا بازیکنان بتوانند حالت های مختلف را در صورت آن ها مشاهده کنند.

آن ها در نمایش هایی که تا کنون از بازی منتشر شده، نتوانسته اند که این قسمت را خوب نشان دهند، اما گفته اند که تا زمان عرضه چیزی را نشان می دهیم که همه را شگفت زده می کند.

راسل کارگردان این بازی می گوید :

بخش Campaign Map کاری کردیم که بازیکنان حسی مانند سریStarCraft  را داشته باشند، اما نمی خواستیم کاری کنیم که حس Total War از این قسمت دور شود. همچنان حس حضور در مبارزه هایی بسیار وسیع و بسیار حماسی را در بازی خواهید داشت. محیط ها آنقدر بزرگ هستند که بازیکنان در قسمت های مختلف آن سورپرایز شوند.

در پایان لازم به ذکر است که این بازی در ۳ سپتامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *