هایپ Ghost Games؟ | تازه ترین امتیاز Need for Speed به انتشار رسید

ایا در طول ساخت بازی Need for Speed استدیو بازی واقعا هایپ کرده است؟

اگر علاقه مند به بازی های ریسنگی و یا همان ماشینی و مسابقه ای باشید بدون شک با عنوان Need for Speed اشنایی دارید؟ این سری بازی از قدیم تا الان خاطرات زیادی را برای برخی از گیمران بوجود اورده است و همگان همیشه از تجربه و بازی کردن عنوان Need for Speed لذت برده اند! جدیدترین و میشود گفت که اخرین نسخه از این سری بازی که در در ۳ November یعنی فردا ۱۲ ابان ماه منتشر میشود، از روز معرفی خیلی ها را منتظر خود گذاشته است! خیلی ها که اصلا با این سری بازی اشنایی دقیق نداشتند و تازه وارد دنیای گیم شدند در نمایشگاه Gamescom 2015 روی به پیش خرید این بازی اوردند و خود را با کلی شوق و ذوق اماده کردند تا در کنسول یا PC خود این بازی را تجربه نمایند! اینبار سازندگان این بازی یعنی کمپانی EA در نسخه اخر بازی Need for Speed بخش افلاین بازی را حذف کرده اند و این بازی نیاز مستقیم و دائمی به اینترنت پرسرعت دارد که شاید تمام انلاین بودن بازی کام گیمران ایرانی را تلخ نماید! حال به تازگی اولین نمره از نقد این بازی به بیرون درز کرده است که به نظر میرسد استدیوی بازیسازی Ghost Games کمی در ایناره هایپ کرده است! یعنی عنوان Need for Speed شاید واقعا ان طور که به نظر میرسد شاهکار نباشد! این اطلاعات همه و همه در مورد اولین نمره بازی هست که که توسط وب سایت Gadgets 360 نقد شده است! این وب سایت با انجام نقد و بررسی بر روی این بازی نمره ۶ از ۱۰ را به بازی داده است و برای این نمره هم دلایلی اورده است که نکات مثبت و منفی بازی را دارا میباشد! این نقد روی نسخه Xbox One بازی صورت گرفته و مربوط به دیگر کنسول ها نمیشود! همچنین نکته های منفی بازی به خود بازی مربوط میشوند که دیگر دست خود EA و استدیوی Ghost Games را میبوسد! فهرست نکات مثبت و منفی پایین را میتوانید در زیر مشاهده کنید:

Pros

  • Police encounters add variety
  • Amusing albeit cringe-worthy dialogue 
  • Entertaining story

Cons

  • Poor handling
  • Limited customisation
  • Unfair AI

همان طور که میبیند بازی از داستان خوبی بهره میبرد و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند،همچنین تعقیب و گریز ها با پلیس بهتر شده اند که میتوانید از ان لذت ببرید! ولی در ان سوی دیگر طبق گفته های وب سایت نقد کننده بازی از هندلینگ خوبی بهره نمیبرد و شخصی سازی هم به صورت محدود در بازی انجام میشود که شاید دست گیمر را تا حدی کوتاه کند! البته گزارش شده هوش مصنوعی بازی هم انگار واقعا مصنوعی است و خوب کار نشده!

ولی با اولین نمره بازی Need for Speed نباید سریع دست به تصمیم گیری نا عادلانه بگیرید! پیشنهاد میشود صبر کنید تا نقد ها و اخبار بیشتری از بازی طی روز های اینده منتشر شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *