هسته ی اصلی عنوان Murdered: Soul Suspect را نحوه ی روایت داستان بر عهده دارد

Murdered-Soul-Suspect-06

یکی از بازی های جذاب و جنایی امسال ، عنوان Murdered: Soul Suspect می باشد که قرار است داستان یک کاراگاه که به قتل رسیده و مجبور است پرونده ی قتل خود را حل کند بیان می کند.

حال و به تازگی سازندگان این بازی اعلام کرده اند که هسته ی اصلی این بازی نحوه ی روایت داستان و داستان گویی می باشد و بدین شکل بازیکنان نباید آن چنان منتظر گیم پلی درگیر کننده ای از این عنوان باشند. این بدین معنی است که در این بازی شما بیشتر باید به گشت و گذار و پیدا کردن مدارک و البته حل کردن رازهای مختلف برای متوجه شدن دلیل قتل خود باشید. ( همانند بازی L.A Noire )

در همین رابطه آقای Eric Studer طراح ارشد این بازی در وبلاگ رسمی پلی استیشن اعلام کرده اند که:

تمرکز اصلی ما بر روی جستجوی شما بر روی رازهایی که در کنار قتل شما رخ داده است می باشد. پس از آن تمرکز ما بر روی انگیزه ی شما به عنوان یک روح و نحوه ی برخورد شما با محیط می باشد. پس از آن برای حمایت از آن دو ایده ی اولیه ، دشمنانی وارد صحنه ی بازی می شوند. شما در این بازی مشغول کارهایی اعم از تحقیقات در صحنه ی جرم ، گشت و گذار در محیط و مبارزاتی ماورائ الطبیعه ( منظورشان به احتمال زیاد روح ها می باشد ) می باشید.

گفته شده که برای ساخت این بازی از فیلم هایی به مانند Seven و The Graveyard Book الهام گرفته شده است.

Murdered: Soul Suspect توسط استودیوی Airtight Games در حال ساخته شدن می باشد و توسط کمپانی Square Enix در تاریخ June 3 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 و Pc منتشر خواهد شد.

سعید نیکبخت

سردبیر وبسایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *