هلیوم|یک بازی ایرانی در سبک racing

۳ سال است که در تهران جشنواره ی بازی های رایانه ای برگزار می شود و پس از هر جشنواره در مراسم اختتامیه برترین بازی هایی که در این رویداد شرکت کردند انتخاب و معرفی می شوند.در سال ۹۱ و در اختتامیه دومین جشنواره,برترین بازی ها اعلام شدند و همان جا بود که بازی هلیوم مقام اول بازی های دانشجویی را کسب کرد.اکنون در خدمت شما هستیم با معرفی این بازی.

پلتفرم: PC
سازنده: شرکت بازی سازان جوان
سبک: Racing
زمان انتشار: بزودی

هلیوم عنوانی است در سبک مسابقه اتومبیل رانی که توسط شرکت بازی سازان جوان در حال ساخت است و سازندگان این بازی مدعی هستند که بازیشان ویژگی های منحصر به فردی دارد و انگ ایده و کپی برداری را نمی توان به آن زد و حتی نمی توان از ماد بودن و ساخت آسان را به آن چسباند; زیرا از صفر تا صد بازی کار جوانان متخصص ایرانی است.
سازندگان,گیم پلی این بازی را کاملا حساب شده و فوق العاده خوانده اند.گیم پلی این بازی دارای ۱۱ مرحله بوده و در آن شاهد نوآوری های زیادی خواهیم بود.
در این بازی ۴ ماشین قابل انتخاب وجود دارد که هر کدم دارای وی گی های خاصی هستند و برای هر مرحله انتخاب ماشین مناسب تاثیر زیادی در موفقیت دارد.با توجه به تعداد کم ماشین ها بازی جالب به نظر نمی رسد اما سازنده ها با تکیه بر نوآوری های بسیار جذاب وعده ی این را داده اند که بازی بسیار جذاب اصلا خسته کننده نخواهد بود.گیم پلی این بازی به این صورت است که شما باید با زمان کمتری نسبت به نفر اول به خط پایان برسید.البته نفر اول خیالی!!! چرا که بازی دارای هوش مصنوعی نیست و رکوردها از قبل تعریف شده است و شما باید در زمانی کمتر از آنها مراحل را به پایان برسانید.

گرافیک بازی با توجه به تصاویری که از آن منتشر شده نسبتا قابل قبول به نظر می رسد و گفته می شود در آن از جلوه های ویژه و افکت های جالبی استفاده شده است.این بازی قابلیت تنظیم درجه گرافیکی نیز دارد;چیزی که اکثر بازی های ایرانی از نداشتن آن رنج می برند.

در آخر اگر بخواهیم بازی هلیوم را ارزیابی کنیم می توان گفت ارزش تجربه کردن و خریدن را دارد,هر چند تعداد کم ماشین ها و گیم پلی ساده ی آن کمی تو ذوق می زند اما شرکت سازنده به صورت مکرر از نوآوری های زیادی در این بازی صحبت می کند.ساخت این بازی به پایان رسیده و آماده ی انتشار می باشد.
ما در صدد این هستیم که با مدیر شرکت بازی سازان جوان مصاحبه ای در خصوص بازی هلیوم داشته باشم.

به امید موفقیت بازی هلیوم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۲ پاسخ‌ها

  1. محمد عبداللهیان گفت:

    به نظر من امکان داره بازی خوبی در باشه ، ممنون از این که مارو بیشتر با بازی های ایرانی آشنا می کنی :yes: :yes:

  2. سید عباس برسی زاده گفت:

    از بازی های ریسینگ خوشم میاد زیاد، اینم خوبه انگار
    امیدوارم موفق شه

  3. mohammad گفت:

    من خوره بازی های ریسینگم و نظرم اینه که واقعا نمیشه بهش ننگ کپی زد چون بازی ساز های خارجی رنگ چنین گرافیک آشغالی رو هیچ وقت به چشم ندیدن.

    • متین نصیری گفت:

      :rotfl: :rotfl: :rotfl:

      درسته گرافیکش تقریبا خیلی ضعیفه… اما برای من که مهم نیست، من اصلا از سبک ریسینگ خوشم نمیاد !

  4. RR گفت:

    بابا من سازنده ی اینو میشناسم.اسمش صادق زینی هست.اهل آستانه اشرفیه هست پسره.تمام کارش کپی برداری بوده.هیچ ایده ای هم نداره بازیش.من بازی ساختم از این بهتر.نمیدونم این چی داره با این بازی مسخره اش.گول این بازی فیکش رو نخورید.از موتور آماده استفاده کرده.آخه آدم چطوری میتونه تک نفره از صفر تا صد یه بازی رو فقط تو ۷ ماه بره ؟! بازی شتاب در شهر رو مثال بزنم با اون همه سازنده اش پر از باگ بود.بعد این شده بهترین بازی!!!والا خنده داره

    • احمد سعیدی گفت:

      شما مگه هلیوم را بازی کردید؟از کجا می دونید کپی برداریه؟حالا اگه قبلا بازیه کپی میساختن دلیل نمیشه این بازی هم کپی باشه.بهتره زود قضاوت نکنیم.

      در ضمن این بازی بهترین بازی دانشجویی شده.ربطی به شتاب در شهر نداره.اینم بگم هر چند شتاب در شهر نقایصی داشت اما نقاط قوتی داشت که در هیچ بازی خارجی ای من ندیدم.

      لطفا کمی به کالا های ایرانی واقع بین شوید.نمیگم خوش بین.فقط واقع بین باشید

  5. sajjad گفت:

    بعضی از بازی های ایرانی کپی برداری از روی بازی های خارجی بعضی ها که انقدر بد میسازن که تیک در تیک {سیستمم بالاست} من فقط از دو تا بازی ایرانی خوشم اومد یکی شبان دومی هم شبگرده که بازی توپی هست اگه زود تر بیاد نه!!!!؟؟؟؟؟؟ ?:-) :-D :-D

  6. با توجه به این تصویر واقعا در این عرصه پیشرفت کردیم.امیدوارم این بازی در بازار های ایرانی و جهانی موفق بشه

  7. Shayan.WD گفت:

    اقا سخت نگیریم دیـــــــــــگه…خوبه خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *