هیجان دو برابر | آپدیت جدید بازی Titanfall منتشر شد

با تصاویری از نسخه ی Xbox 360 بازی Titanfall همراه باشید | www.MihanGame.com

عنوان Titanfall یکی از بازی های بسیار موفقی بود که فقط در انحصار پلتفرم های مایکروسافت منتشر شد . این بازی بعد از انتشار خود با بازی های بسیار زیادی رقابت داشت مخصوصا بازی هایی که در سبک اول شخص و شوتر بودند . ولی بازی Titanfall توانست با کسب متای بالا تمامی بازی ها را جای بگذارد و به یکی از به یاد ماندنی ترین عناوین تمام آنلاین شوتر اول شخص تبدیل شود . 

مدتی قبل بود که استدیوی سازنده ی بازی قول انتشار یک پچ و بروز رسانی را برای بازی داده بود که طبق آن صحبت ها این پچ باید ماد های مختلفی به بازی اضافه کند . به تازگی این بروز رسانی برای بازی منتشر شد و خیلی هم فراتر از انتظار ظاهر شد . با توجه به تجربیاتی که یکی از کاربران ماهر در این بازی بنام RazorUK دارد خبر های جالبی در باره ی این بروز رسانی منتشر کرده است . با توجه به صحبت های وی در باره ی این بروز رسانی حالت های بسیار جدید و متنوعی به بازی اضافه خواهد کرد که میتوان گفت با توجه به تمام آنلاین بودن بازی میتواند تجربه ای جدید برای هر شخص منجر شود .

برخی از قسمت های جدیدی که در این بروز رسانی قرار دارند عبارتند از : 

  1. Capture the Titan
  2. Big Brother
  3. Titan Tag
  4. Bodyguard

مطمعنا با اضافه شدن بخش های مختلف به این بازی , این عنوان میتواند قدرتمند تر از همیشه نیز ظاهر شود و طرفداران بیشتری به خود جذب کند که این هم برای ناشر بازی یعنی EA و هم برای استدیوی مایکروسافت در آمد زا و به صرفه است . 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *