واکنش سازندگان Lords of the Fallen به نظرات منفی منتقدین

 

پیش از عرضه عمومی Lords of the Fallen در هفته آینده، نسخه های محدودی از بازی در اختیار برخی رسانه های خبری گذاشته شد و منتقدین با بررسی این عنوان، کم و بیش انتقادهایی را متوجه بازی کرده بودند. اکنون CI Games در یک ویدئوی ۱۶ دقیقه ای واکنش خود به این انتقادات را مطرح کرده است. ویدئوی مذکور هم چنین کاربردهای امکانات مختلفی از بازی را به تصویر می کشد که به دوست داران توصیه می کنیم تماشا نمایند.

 

یکی از مهم ترین ایراداتی که نسبت به این بازی گرفته اند – و اگر تریلرهای بازی را دیده باشید احتمالا به شما هم مثل بنده چنین احساسی به دست خواهد داد – کند بودن سرعت حرکت کاراکتر است؛ طوری که گویا دویدن های او با راه رفتن تفاوت زیادی ندارد و جریان بازی را کمی خسته کننده می کند. CI Games در این باره گفته است که فاکتور وزن، تعیین کننده سرعت حرکت بازی است و اگر شما زره های سبک تر بپوشید، ملق زدن ها و فاصله جهش ها افزایش یافته و به همین شکل اگر اسلحه سبک تری استفاده کنید، سرعت شمشیر زدن کاراکتر بیش تر شده و همگی متاثر از وزن است که در منوی کاراکتر قابل مشاهده بوده و وقتی نوار آن پر شود، طبیعتا باعث کند شدن کاراکتر خواهد شد. (همین وضعیت در Dark Souls هم وجود داشت.)

 

با این وجود شخصا فکر می کنم Lords of the Fallen یک عنوان فوق العاده است که بسیاری از ایرادات و ضعف های Dark Souls II را برطرف نموده است. Lords of the Fallen قرار است در روزهای پایانی اکتبر برای Xbox One, PS4 و PC منتشر شود.

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *