پیش بینی: ممکن است عنوان C O D : Advansed Wafare سه میلیون نسخه کمتر از نسخه ی Ghosts به فروش برود

 

بازی Call Of Duty Advansed Warfare عنوانی در سبک اول شخص می باشد که از سوی Sledgehammer Game قرار است روانه ی بازار شود! اکنون با وجود تحت تقدیر قرار گرفتن این شرکت به خاطر این عنوان جدید اما پیش بینی هایی که توسط Arvind Bhatia حاکی بر آن است که Advansed Warfare فروش کمتری نسبت به Ghosts خواهد داشت. در ادامه با ما همراه شوید …

 

تا به این لحظه چیزی حدود ۲۰ میلیون نسخه از بازی Call Of Duty GHOSTS فروش رفته است و با این آمار ۱۵ درصدی فروش بازی Call of Duty: Advanced Warfare در انتها ۱۷ میلیون نسخه و سه میلیون نسخه کمتر از نسخه ی قبلی خواهد شد.

آقای Arvind Bhatia معتقد است که دیگر آن شور و شوق قبلی برای انجام سری بازی های Call Of Duty که قبلا در گیمرها بود از بین رفته است و و حتی نقد های مثبت بازی هم به آن کمکی نخواهد کرد!

 

البته آقای Arvind Bhatia اشاره کرده است که به احتمال اینکه عنوان Advansed Warfare در زمان انتشار رقیبی قدرتمند ( اشاره ی غیر مستتقیم به Battle Field : Hardline ) ندارد ، امکان اینکه آ»ار فروش این بازی بالا برود هم وجود دارد.

 

حال باید دید که آینده ی عنوان Call Of Duty Advansed Warfare چه خواهد شد؟!

 

™Mobin

مبین هستم نویسنده و خبرنگار میهن گیم! سوالی داشتید می تونید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل با من درمیان بگذارید. در ضمن نظرات شما باعث دلگرمی ماست. id ایمیل : ahmadymobin@yahoo.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. علی گفت:

    آقا ما تا اونجا که کال او بازی کردیمو یادمونه اول شخص بوده حالا شده سوم شخص؟ اصلاح بفرمایید
    “بازی Call Of Duty Advansed Warfare عنوانی در سبک سوم شخص می باشد که…”

  2. محمد رضا گفت:

    یعنی کلاف با این نسخه بد خودشو خراب کرد اول از داستانش ماله ۱۰۰ بعده ! بعد از اون گیم پلی ک توش جت پک (تو مولتی با هاش پرواز می کنی ) و اون اسلحه های لیزری ک یکمم تکون نداره و اون غیب شدن و….
    همون جنگ جهانی می ساخت خیلی بهتر بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *