پیش فروش نسخه های جدید عنوان CoD: Advanced Warfare آغاز شد

50383_screenshot-2.jpg                

با توجه به این اینکه مدتی است بازی CoD: Advanced Warfare معرفی شده است و در طی این مدت زمان کوتاه توانسته است خیلی پیش فروش داشته باشد خیلی از سایت های معروف و غیر مشهور این بازی را برای پیش فروش قرار داده اند . یکی از سایت های مطرح در زمینه ی فروش لوازم به صورت اینترنتی سایت قدرتمند Amazon است که اطلاعات دقیقی از بازی یا کالای مورد نطر را قرار میدهد . امروز طی پستی که آمازون منتشر کرد از دو نسخه ی جدید عنوان CoD: Advanced Warfare رو نمایی نمود که Atlas Limited Edition و Atlas Pro Edition نام دارند . این دو نسخه از نظر امکانات و قیمت با هم تفاوت دارند و هر دو نسخه نیز هم اکنون در فروشگاه آمازون قابل پیش خرید هستند .

شایان گفتن است نسخه هایی که از این بازی هم اکنون در وبسایت آمازون در حال فروش است را خود کمپانی Activision که ناشر رسمی این بازی است هم صراحتا تائید کرده است و شکی در شایعه بودن وجود این دو نسخه وجود ندارد . همچنین کمپانی اکتیویژن سخن از نسخه ای جدید از این بازی به زبان آورده که هم اکنون در فروشگاه ها موجو نیست ولی در آینده به آنها اضافه خواهد شد . این نسخه از بازی که  Digital Pro Edition نام دارد دارای امکاناتی بیشتر از دو نسخه ی قبلی است و قیمت آن هم باید با توجه به امکاناتی که دارد بالا تر باشد .

داستان بازی CoD: Advanced Warfare در باره ی جنگ های پیشرفته ای است که در آینده در میگیرد و سلاح ها و ارتش هایی که قابل مشاهده هستند هم خیلی پیشرفته تر شده اند , به شکلی که جنگ ها بیشتر با رباط ها و ماشین های عظیم الجثه انجام میگیرند .

در ادامه میتوانید تصاویری از دو نسخه ی Atlas Limited Edition و Atlas Pro Edition را که هم اکنون در آمازون در حال پیش فروش است را شاهد باشید .

توجه : نسخه ی Atlas Pro Edition دارای یک Season Pass اضافه برای بازی میباشد که نسخه ی محدود بازی آنرا ندارد .

x381610_atlas-limited-edition-content.jpg

 

d02713_atlas-pro-edition-content.jpg

نسخه هایی از بازی که نام برده شدند را میتوانید در فروشگاه آمازون از طریق لینک های زیر شاهد باشید :

نسخه ی Atlas Limited Edition  با قیمت ۷۹.۹۹ دلار

نسخه ی Atlas Pro Edition با قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار

این بازی در سال جاری برای پلتفرم های Ps4 , Ps3 , Xbox one , Xbox 360 و Pc منتشر خواهد شد و طبق اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که استدیوی سازنده ی نسخه ی نسل هفتمی این بازی یعنی Ps3 و Xbox 360  استدیوی دیگری خواهد بود .

در ادامه میتوانید تصاویر جدیدی که از این بازی منتشر شده اند را شاهد باشید .

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ABS92 گفت:

    واقعا این نسخش عالیه.حرف نداره.
    اصن کلا همه بازیا رو قاطی کردن چکیدش شده این.کرایسیس و تایتان فال و بتمن و همه ی انواع گیم پلی بازی ها رو میشه توش پیدا کرد.من که خیلی منتظرشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *