چرا عنوان Destiny روی Ps4 با ۳۰ فریم و روی Xbox one با ۶۰ فریم اجرا میشود ؟

تصاویر و اطلاعات جدیدی از Destiny منتشر شد | www.MihanGame.com

همانطور که میدانید بازی Destiny یکی از جدید ترین ip های معرفی شده در سبک اکشن و تخیلی است که میتوان آن را به بازی های معروفی همچون Call Of Duty یا سری بازی های Halo تشبیه کرد . یکی از موضوعاتی که در این چند وقت اخیر توجه خیلی از کاربران را به خود درگیر کرده است میزان فریم ریت و رزولیشین این بازی رو دو کنسول نسل هشتم PS4 و Xbox one است . 

طبق اطلاعات بدست آمده قرار است که این بازی روی هر دو کنسول با رزولیشین ثابت ۱۰۸۰p اجرا شود ولی چیزی که بین این دو کنسول تفاوت دارد میزان فریم ریت بازی است که روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox one روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود ولی در کنسول Ps4 روی ۳۰ فریم اجرا خواهد شد . این عامل به خودی خود موجب ایجاد سوالاتی در ذهن کاربران شد که چرا با توجه به اینکه Ps4 از سیستم سخت افزاری قدرتمند تری برخوردار است در مقابل Xbox one کم آورده است ؟!

Jason Sussman در جواب به مشکلات و برخی سوالاتی که در ذهن کاربران ایجاد شده بود , اینگونه پاسخ داد : 

 این بازی به صورت همزمان در حال ساخت برای ۴ پلتفرم مطرح در زمینه ی گیم است . این کار بسیار سختی است که یک بازی آن هم به بزرگی عنوان Destiny برای کنسول های نسل هفتم و هشتم همزمان ساخته شود . مطمعنا فریم ریت این بازی روی کنسول Ps4 مسئله ای نیست که باعث ایجاد مشکل برای این بازی یا کنسول شود . در این بازی انواع بافت ها و تکسچر های بازی آنقدر خوب کار شده اند که دیگر شا توجه چندانی به فریم ریت بازی ندارید .

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. سیدی فرمانده هریس گفت:

    من این بازی رو pre-order کردم دلتون بسوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *