چرا Tomb Raider به طور کامل به انحصار ایکس باکس در نیامد ؟!!!

Square Enix هیچ قصدی برای انحصاری کردن عنوان Rise of the Tomb Raider برای ایکس باکس وان ندارد زیرا که میداند هواداران نا امید خواهند شد.

در ابتدا Rise of the Tomb Raider یک بازی انحصاری برای ایکس باکس وان بود، همانطور که میدانید Square Enix با پرده برداری از این عنوان در گیمزکام ۲۰۱۴ چنین گفت که این معامله انجام شده است اما به تازگی به نظر میرسد که فقط میخواهد برای مدتی محدود این عنوان به طور انحصاری برای ایکس باکس وان در دسترس باشد.

چرا نظر این شرکت عوض شد ؟ آیا هواداران نظر او را تغییر دادند ؟ Phil Rogers در مصاحبه ای با Examiner، به این سوال ها پاسخ داده است.

امیدوارم که هواداران بدانند این تصمیم آسانی نبود، به طور کلی من فکر میکنم که در این سطحی که ما هستیم تصمیم گیری در مورد این موضوع بسیار سخت است و نیازمند زمان. به همین دلیل هم ما این موضوع را بسیار جدی گرفتیم و در نهایت این تصمیم را گرفتیم و میدانستیم که شاید برای مدتی طرفداران این عنوان نا امید شوند.

اشتیاق و تعهد دو تا از عواملی بودند که منجر به انجام این معامله شدند، همچنین اینکه ما میخواستیم تا تمرکز بیشتری بر روی این عنوان داشته باشیم و همین ها عوامل انجام این معامله بودند.

ما قصد داریم تا این IP را گسترده تر بکنیم. ما میخواهیم Tomb Raider را به سطح بالاتری ببریم، ما یقین داریم که این عنوان فوق العاده خواهد شد و مردم میتوانند سالیان سال از تجربه این عنوان لذت ببرند.

Rise of the Tomb Raider در نوامبر برای ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ به انتشار خواهد رسید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *