چگونه بازی Nier: Automata استودیو سازنده اش را نجات داد

Platinum Games

در سال جاری بازی های بزرگی برای پلتفرم های مختلف منتشر شده است و هر یک به میزان قابل توجهی در بازار جهانی فروش داشته اند. اما به طور قطع میتوان فروش بازی Nier: Automata را یکی از شگفتی های بازار بازی های ویدئویی قلمداد کرد. عنوانی که تا به امروز بیش از ۱.۱ میلیون نسخه فروش داشته و در رتبه نهم پر فروش ترین عناوین کنسول PS4 قرار گرفته است.

استودیو Platinum Games که به عنوان سازنده بازی Nier: Automata شناخته میشود به دلیل لغو عنوان Scalebound در شرایط مالی بدی قرار گرفت. اما با فروش بسیار خوب جدیدترین بازیشان توانستند خود را نجات دهند. البته فروش بسیار خوب بازی های Vanquish و Bayonetta بر روی پلتفرم رایانه های شخصی نیز توانست تا حد زیادی به آنها کمک کند.

آقای هیادکی کامیا که یکی از بنیان گذاران و طراحان این استودیو نیز میباشد در رابطه با موفقیت عنوان Nier: Automata میگوید:

بازی Nier: Automata سبب شد تا Platinum Games طرفداران بیشتری پیدا کند , باعث پیشرفت کارکنان استودیو شده است. متقاضیان جدیدی را برای کار در استودیو فراهم آورده و فصلی درخشان را برای پلاتینیوم گیمز رقم زده است. آقای Yoko-san پلاتینیوم گیمز را نجات داده است و به اندازه ای که سزاوار اوست نمیتوان از او تشکر کرد.

بازی Nier: Automata عنوانی قوی و بسیار زییا میباشد که ۲۶ پایان مختلف آن باعث میشود تا بازیباز چندین بار از تجربه این عنوان لذت ببرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *