کابوس هک در GTA Online ادامه دارد

بخش چند نفره( Grand Theft Auto V ( GTA V یعنی GTA Online هنوز هم در هک غرق شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

استفاده از هک در  GTA Online از زمان عرضه این عنوان همه را زجر داده است و یکی از مشکلات بزرگ بخش چند نفره GTA V به حساب می آید. IdleThumbs هکی کشف کرده است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا در این عنوان پول بی نهایت داشته باشند و همچنین کاری می کند که SPAWN آنها محدود نباشد و هر وقت که خواستند SPAWN شوند که این واقعا آزار دهنده است.

در این لینک شما می توانید ویدئو از هک های این عنوان را مشاهده کنید که حرفی برای گفتن نمی گذارند. فرنچایز GTA پدر سبک محیط آزاد محسوب می شود و اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۷ برای پلی استیشن ۱، گیم بوی، ام اس دوس، دوس و رایانه شخصی به انتشار رسید که سر و صدای زیادی کرد و در این راستا طرفداران زیادی جذب این فرنچایز شدند.

این فرنچایز توسط کمپانی بزرگ راکستار خلق شد و آخرین نسخه از این فرنچایز GTA V است که در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ به انتشار رسید و در سال ۲۰۱۴ برای پلی اسیتشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت و سرانجام در سال ۲۰۱۵ راهی رایانه شخصی شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *