کاربران Xbox One خواهان پورت شدن Final Fantasy XIV: A Realm Reborn به روی کنسول مایکروسافت هستند

Microsoft اعلام کرده است که این هفته صفحه ی انتقادات و پیشنهادات پربارتر از همیشه بوده است و وقتی که آن را باز کرده اند با سیلی از انتقادات و پیشنهاد ها از عموم مردم روبرو شده اند. برخی از انتقادات و پیشنهادات مثل هفته های قبلی است و بیانگر این نکته می باشد که کاربران کنسول های مایکروسافت خواهان انحصاری ها قدرتمند تر و پر تعداد می باشند. اما در این بین کاربران درخواست های جالب دیگری نیز مطرح کرده اند.
مثل اینکه گیمرهای طرفدار مایکروسافت و کنسول هایش، علاقه ی زیادی به پورت شدن عنوان Final Fantasy XIV: A Realm Reborn به روی کنسول XB1 دارند. اولین صفحه ی طرفداران این بازی به روی XB1 ساخته شده است که در بردارنده ی پیشنهادات و نظرات کاربران در مورد این بازی و دسته بندی دستاوردها ( اچیومنت ها ) است و تا کنون نیز ۴۴۲ رای را از آن خود کرده که با توجه به سبک و ژانر کاملا متفاوت این بازی با سایر ژانرهای کنسول Xbox مقدار قابل توجهی است و باید اظهار داشت که حتی تصور نمیشد این بازی بتواند در بین کاربران کنسول های مایکروسافت، در دقایق ابتدایی، حتی ۱۰۰ رای نیز جمع آوری کند. 
در حال حاضر ظاهرا تنها مانع بزرگ بر سر راه پورت شدن Final Fantasy XIV به روی Xbox One سیاست های مایکروسافت است و باید دید که این شرکت آمریکایی در نهایت چه تصمیمی برای راه دادن یک عنوان کراس پلتفرم به روی کنسول نسل هشتمی خود می گیرد. کارگردان و تهیه کننده ی عنوان Final Fantasy XIV: A Realm Reborn آقای Naoki Yoshida در گیمزکام امسال این خبر نوید بخش را داد که برای ساخت یک ورژن Xbox از این بازی آماده است اما همچنان در انتظار چراغ سبز مایکروسافت زمان را سپری می کند و انتظار هم ندارد که این اتفاق خیلی زود انجام گیرد. 
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn هم اکنون به روی پلتفرم های PC، PS3 و PS4 در دسترس است.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *