کوجیما از راز نهفته واژه ۷۷۸۰S در دمو بازی Silent Hills P.T خبر داد

هیدئو کوجیما بالاخره راز نهفته در واژه ۷۷۸۰S را فاش کرد , این واژه مخفف نسخه جدید عنوان سایلنت هیل است که قرار است تا به انتشار برسد , به طور آزمایشی ممکن است که "Silent Hills S" باشد.

این در حالی است که به نظر میرسید این نام سازنده عنوان و نام عنوان "P.T" باشد.

کوجیما از راز نهفته واژه 7780S در دمو بازی Silent Hills P.T خبر داد | www.MihanGame.com

اما طبق اطلاعات کمی که توسط کوجیما منتشر شده است واژه "7780S" به کد پستی ترجمه شده و نام این مکان خاص "Shizuoka" که منطقه ای در ژاپن است. همچنین ترجمه ای از این منطقه به دست می آید که "Quiet Hills" نام دارد و نام این منطقه به عنوان نام این عنوان در ژاپن در خواهد آمد , کوجیما نیز برای خاتمه به اطلاعات خود در آخر کلمه "S" را به جا گذاشت "Silent Hills".

این تنها یکی از رمز و راز هایی است که از دمو به نمایش در آمده Silent Hill P.T به دست آمده است , ما میتوانیم به شما قول بدیم که رمز و راز های خیلی زیادی در بازی وجود خواهد داشت. حال شما هم میتوانید با مشاهده دمو این عنوان بر روی PS4 به ما کمک کنید تا به رمز راز های بیشتری از این عنوان پی ببریم.

هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این عنوان درج نشده است , اما ما پیشبینی میکنیم که در زمانی تو سال ۲۰۱۶ راهی بازار شود , این عنوان با موتور گرافیکی فاکس در دست توسعه است . بازی گرافیک زیبای قابل توجهی در بر دارد که باعث واقعی گرانه شدن ترس آن شده است.

WHO AM I

نمونه کارای من واسه سایت پژواک گیم !!!!!!

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *