کوجیما گفت که سری Metal Gear Solid را خودش برای همیشه نخواهد ساخت

آقای هیدئو کوجیما کارگردان سری MGS به تازگی گفته است که برای همیشه زنده نخواهد ماند تا بتواند سری Metal Gear را برای همیشه خودش سازد و بالاخره در یک روزی زندگی او نیز پایان می پذیرد،و در یک موقعیت دیگری ممکن است یک نفر دیگری در راس ساخت یک فرنچایز مخفیکاری و پرطرفدار دیگر باشد.

او در طی مصاحبه ای با وبسایت Xbox Wire گفت:

تنها چیزی که من به صورت مطمئنی میتوانم بگویم این است که من نمیتوانم سری MGS را برای ۲۵ سال دیگر سرپا نگه دارم.در هر صورت،با استعداد های جدید در رهبری ساخت هر بخش دیگری از این سری،من به راحتی میتوانم دنیایی را در ۲۵ سال دیگر تجسم کنم که یک سری جدید از MGS در آنیده به جلو پیش میرود.

آقای هیدئو کوجیما در حاضر ۵۰ ساله است.او قبلا نیز گفته بود که کارش را با سری Metal Gear انجام داده و این کاملا واضح است که درست نیست.حتی این قابل تصور است که وقتی در سن ۷۵ سالگی نیز است مشغول به ساخت یک عنوان دیگر از این سری باشد.کشور ژاپن دارای بالاترین رده سنی در بین دیگر کشور های جهان است و دلیل این سن ها نیز برای کوجیما میتواند کیفیت غذا باشد که این حرف را نیز خود او زده است.

به نظر شما او میتواند در سن ۸۷ سالگی نیز سری MGS را دامه دهد یا تا آن زمان جان به جان آفرین تسلیم خواهد کرد؟؟آیا طرفداران حتی به او اجازه میدهند که کنار رود؟؟

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ABBASTOPOL گفت:

    تو این خبر نمیخواستم از لفظ مردن استفاده کنم چون برای همچین آدم هایی خوب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *