کوجیما:PS4 بهترین ماشین ساخته شده است;ناممکن ها را ممکن می کند

خالق افسانه ای سری بازی های Metal Gear Solid یعنی آقای هیدئو کوجیما در طی ماه های اخیر نسبتا تبلیغات آشکاری برای کنسول PS4 میکند.او در جشن لانچ کنسول PS4 در ژاپن نیز که دیروز برگزار شد شور اشتیاق بسیار زیادی برای رفتن بر روی سکو داشت که کافی بود تا یک داد بلند سر دهد.

در طول صحبت های خود،تعریف و تمجید های زیادی از کنسول نسل بعدی سونی کرد.او صحبت های خود را با گفتن اینکه ۸ سال است که از انتشار PS3 می گذرد آغاز کرد،سپس احساسات خود را با گفتن اینکه بالاخره سونی یک کنسول را که او می تواند  Metal Gear Solid V را بر روی آن منتشر کند ساخت،بروز می داد.

او به همین کلمات بسنده نکرد و در ادامه گفت که کنسول جدید سونی،بهترین ماشین(دستگاه)است که می تواند غیر ممکن های گذشته را ممکن کند.این اولین باری نسیت که یک بازیساز ژاپنی از کنسول جدید سونی تعریفی این چنینی می کند که نمونه آن هم کارگردان عنوان Yakuza:Ishin بوده است.

ولی با در نظر داشتن این که گرافیک  Metal Gear Solid V بر روی PS4 بهتر از هر کنسول دیگری است،این کنسول باید توجه استاد کوجیما را جلب کند که بنظر می رسد او در این اتخاب توانسته است کار خود را به خوبی و به میل کامل باطنی خود انجام دهد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. متین نصیری گفت:

    هیچ وقت ژاپنی ها نمیتونن با فرهنگ رفتار کنند… کاملا آشکاره که داره الکی تبلیغ میکنه !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *