گزارش:دو عنوان جدید از سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهند شد

طبق گزارشات ارائه شده،به نظر می رسد شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در حال کار کردن برروی دو عنوان جدید از سری Assassin’s Creed است که قرار است در سال ۲۰۱۴ عرضه شوند.

منابعی نزدیک به یوبیسافت اعلام کرده اند که پروژه ی اول که در حال ساخت و توسعه است،مربوط به دو کنسول نسل هشتمی PS4,XBOX ONE و پروژه ی دوم نیز از آخرین عناوین این نسل است و برای PS3,XBOX 360 عرضه خواهد شد.

هم چنین کار ساخت این بازی ها به سرعت در حال پیشرفت و رو به جلو است.

هم اکنون نیز یوبیسافت در حال کار برروی نسخه ی PC محتوای اضافی عنوان Assassin’s Creed 4: Black Flag با نام Freedom Cry است که چندی پیش برروی XBOX 360 و PS3 عرضه شد اما نسخه ی PC این DLC با تاخیر مواجه شد.

نظر شما چیست؟

 

محمّد جواد جعفری

محمدجواد جعفری هستم،عضو سابق تحریریه ی سایت های گیمفا،گیم سایدرز،کلاب بازی و هم چنین مجله ی اینترنتی منحل شده ی "ایده بازی".هم اکنون نیز در خدمت سایت بزرگ میهن گیم هستم.فن سرسخت شرکت سونی و محصولات آن (اعم از کنسول،تلویزیون،گیم،موبایل و غیره) بوده ، هستم و خواهم بود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. caspian گفت:

    من که اصلا از داستان blackflag خوشم نیومد …..ولی کشتی رانیش خیلی عالی بود…
    هنوز هیچ کدوم از AC به پای ۱&2 ش نمیرسه

  2. mortezasormeyliy گفت:

    بله داستان شماره۲ بسیار عالی تر بود نسبت به بقیه
    اما بلک فلگ رو دست تمام نسخه های بازی زده از لحاظ گرافیک

  3. ASSASSINS CREED گفت:

    به نظر من بلگ فلگ هم از لحاظ داستان و هم از لحاظ گیم پلی عالی بود حرفی برای گفتن نذاشت امیدوارم سری های بعدی هم مثل این نسخه عالی باشن من از الان منتظرم :yes: :yes: :yes: ;-) ;-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *