یادی از گذشته | ۱۰ تا از بهترین ماموریت های سری GTA

هر نسخه‌ی GTA دارای لحظه‌های بیاد ماندنی فراوانی بود. بعضی‌ها به خاطر اکشن فوق‌العاده و بعضی‌ها به خاطر حس شوخ طبعی عالی ای که داشتند، راهشان را به قلب ما باز کردند. پیدا کردن بهترین‌ها کار آسانی نبود اما این لیست سعی دارد که به یاد ماندنی‌ ترین آن‌ها را نشان دهد. امروز براتون به یاد ماندنی ترین مرحله های سری GTA رو آماده کردم که امیدوارم خاطرات گذشتتون رو تازه کنه. پس با سایت مـــــیـــــهـــــن گـــــیــــــم همراه شوید …

slider4

 


 

۱۰: I’ll Take Her – Grand Theft Auto IV

ax-ba-logo8

برای اینکه دختر سردسته‌ی خلافکارها را بدزدید، نیکو وانمود می‌کند که علاقه‌ای به خرید ماشین او دارد. اما وقتی وسط راه نقشه‌ی نیکو رو می‌شود، Giovani Ancelotti پدر دختر، از خود بی‌خود شده و سعی می‌کند که کنترل ماشین را از نیکو بگیرد. رساندن دخترش به خانه‌‌ی امن (Safehouse) کار آسانی نبود.

 

Saint Mark’s Bistro – San Andreas :9

ax-ba-logo9

با وجود ۳ شهر ساحلی مختلف برا‌ی کندوکاو کردن، کی فکرش را می‌کرد که سفری دوباره به Liberty City در کار باشد؟ اما زمانی که Salvatore Leone از CJ درخواست می‌کند تا به Marco Forelli درس حسابی بدهد، بعد از سفری سخت با هواپیما، خود را در حال راه‌رفتن و تیراندازی در خاطراتمان دیدیم.

۸: Publicity Tour – Vice City

ax-ba-logo6

زمانی که Tommy Vercetti با بند راک Love Fist آشنا شد، هیچ نمی‌دانست که با چه خطری روبرو می‌شود. درحالیکه برای رساندن یکی از اعضای مست این گروه سوار لیموزین شد، یکی از طرفداران دیوانه‌ی Love Fist بمبی در ماشین کار گذاشته بود، طوریکه اگر تامی پایش را از پدال گاز بر می‌داشت، ماشین منفجر می‌شد. جذابیت این ماموریت در عبور از میان ترافیک و شلوغی با سرعت بالا بود که هیجانی خاص به این مرحله می‌افزود.

۷: The Holland Play – Grand Theft Auto IV

ax-ba-logo3

برای اولین بار در تاریخ GTA، شما در ماموریت The Holland Play می‌توانستید کشتن یکی از کاراکترها را انتخاب کنید. آیا در کنار PlayboyX و دوست خلافکارش می‌مانید یا با Dwayne Forge همراه می‌شوید و Playboy را از جایگاهش سرنگون می‌کنید؟

۶: Get Lost – The Lost & Damned

ax-ba-logo2

خیلی از مردم در تلاش‌اند که از زندان فرار کنند. اما رهبر سابق The Lost MC یعنی Billy Grey با یکی از سران پلیس به نام Johnny Klebitz صحبتی می‌کند و آن دو تصمیم می‌گیرند که پیش‌خدمتی را به بیرون از Jacques Mesrine بفرستند تا زندان را با تیراندازی و درگیری باز کنند!

۵: Copland – Vice City

ax-ba-logo10

بمبی در یک فروشگاه قرار است منفجر شود. اما انگار خبری از انفجار نیست و پلیس شروع به تجسس کرده است! اینجاس که تامی و Vance باید خلاقیت خودشان را رو کنند. آن‌ها حواس پلیس را پرت کرده و لباس آن‌ها را می‌دزدند. حال وارد فروشگاه می‌شوند و بمب را جاسازی می‌کنند. البته تنها جایزه‌ی کار شما در این ماموریت، تحت تعقیب بودن توسط ۵ ستاره پلیس است!!

۴: Dropping In – The Ballad of Ga*y Tony

ax-ba-logo7

زمانی که صاحب Liberty City Rampage تیم هاکی را به Ray Bulgarin نمی‌فروشد، حال وظیفه‌ی Luis Lopez است که برای خرید تیم کاری انجام دهد. او سوار هلکوپتر شده، با چتر نجات وارد قرارگاه Rampage می‌شود و صاحب آن‌جا را می‌کشد. سپس برای فرار، او با دوباره با چتر پایین آمده و بر پشت کامیونی می‌افتد.

۳: Keep Your Friends Close – Vice City

ax-ba-logo4

هرکسی فیلم Scarface را دیده است دوست دارد سکانس‌هایی از این فیلم را در یک بازی ویدئویی تجربه کند. زمانی که Lance به تامی خیانت می‌کند و طرف یکی از اعضای مافیای Liberty City یعنی Sonny Forelli را می‌گیرد، او یک M60 دستش گرفته و کل افراد داخل کاخ را تیرباران می‌کند. به رفیق کوچکش سلام کن! (‌دیالوگ آل پاچینو در فیلم Scarface)

۲: End of the Line – San Andreas

ax-ba-logo5

مرحله‌ی آخر GTA SA جایی است که CJ انتقام خود را از دوست سابقش Big Smoke و پلیس فاسد LSPD یعنی Frank Tenpenny می‌گیرد. LA غرق آشوب است و CJ هم از فرصت استفاده می‌کند و تانکی را در اختیار می‌گیرد. او مقر Big Smoke را پیدا کرده و وارد آن می‌شود. بعد از اینکه بیگ اسموک را دود می‌کند، در یک تعقیب و گریز هیجان انگیز Tenpenny را هم می‌کشد.

۱: Three Leaf Clover – Grand Theft Auto IV

ax-ba-logo

هرکسی که GTA IV بازی کرده باشد امکان ندارد بهترین ماموریت این بازی را فراموش کند. این مرحله جزو کامل‌ترین مراحل سری GTA می‌باشد که با ایده‌ی دزدی بانک توسط خانواده‌ی McReany شروع می‌شود. سپس پس از برداشتن پول و فرار کردن از محاصره‌ی پلیس، به متروی Liberty City وارد می‌شوند و در آخر هم با یک تعقیب و گریز ماموریت پایان می‌یابد. طرح کلی GTA V (داستان) از همین مرحله که خود الهامی از فیلم سال ۱۹۹۵ یعنی Heat است، الهام گرفته شده است.

 

دوستان نظر فراموش نشه !!

کپی برداری فقط و فقط با ذکر منبع مجازاست !

 

 

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۸ پاسخ‌ها

  1. صادق گفت:

    وای واقعا یادش بخیر.خیلی یادشو کردم :(

  2. rohi mokhteh گفت:

    عالی بود داداش…

  3. ariyan گفت:

    کی جی تی ای وی میاد مال کاپیوترش

  4. عباس گفت:

    عالی بود ولی کاری کردید که حوسم بشه یه بار دیگه gta IV رو بازی کنم

  5. veery good :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star: :star:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *