یک تصویر زیبا از هیولا Malboro در جهان عنوان Final Fantasy XV منتشر شد

هیولا دوست داشتنی سری بازی Final Fantasy XV یعنی Malboro در Final Fantasy XV نیز حضور خواهد داشت و به تازگی تصویری از آن منتشر شده است. برای مشاهده این تصویر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی با میهن گیم همراه باشید.

کمپانی Square Enix امروز با انتشار یک تصویر فوق العاده از Final Fantasy XV، به طور رسمی تائید کرد که یکی از هیولا های دوست داشتنی این سری بازی در این نسخه نیز حضور خواهد داشت. منظور ما از این هیولا دوست داشتنی Malboro که در تریلر منتشر شده در نمایشگاه Gamescom نیز شاهد آن بودیم، امیدواریم که این هیولا ترسناک به خوبی در این عنوان بازسازی شود و خاطرات گذشته ما را یاد آوری کند.

عنوان Final Fantasy XV توسط کمپانی های Square Enix،HexaDrive،XPEC Entertainment و Avalanche Studios برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می شود و متاسفانه فعلا خبری از نسخه رایانه شخصی این عنوان نیست و به احتمال زیاد در آینده نیز خبری از آن نخواهد شد. Final Fantasy XV یک عنوان اکشن نقش آفرینی که احتمال می رود به محض وارد شدن به بازار با فروش خیره کننده ای روبرو باشد و قصد دارد تا رقیبان خود را نیز به خاک بیفکند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *