MGS 5: The Phantom Pain بسیار بزرگ خواهد بود

طبق گفته های آقای Hideo Kojima بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain قرار است بسیار بزرگ باشد و زمان زیادی را برای کامل شدن نیاز دارد.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کارگردان افسانه ای سری بازی های MGS یعنی آقای Hideo Kojima توضیحاتی راجع به اینکه چرا بازی مدت زیادی به انجام میپذیرد و چرا او تصمیم گرفت که عنوان Metal Gear Solid 5 را به دو عنوان Ground Zeroes و The Phantom Pain تقسیم کند.او درباره اینکه چرا Ground Zeroes سر آغاز داستان خواهد بود میگوید:

حتی اگر من میخواستم یک فیلم هالیوودی بسازم عنوان Ground Zeroes را به یک سرآغاز یا همان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول فیلم برای آن تبدیل میکردم تا مردم به قسمت های بعدی مشتاق شوند.

در ابتدا،یک اتفاقی خواهد افتاد و بعد این عنوان مانند یک بمب منتشر میشود و نه سال بعد یک اتفاق بزرگ دیگر شروع خواهد شد(از Metal Gear Solid V).این همانطوری است که داستان در ارتباط خواهد بود.همان طوری که بازی پیش روی میکند،The Phantom Pain در محیط بزرگ و عظیم open world  خودش جای خواهد گرفت،همان طور که Ground Zeroes در محیط open world کوچکتری جای خواهد گرفت.

این میتوانست بهتر باشد که ما هر دوی آنها را در یک زمان منتشر کنیم ولی با این اوضاع،به نظر میرسد که Phantom Pain زمانی منتشر خواهد شد که PlayStation 4 نیز گسترش خوبی پیدا کند و آن به این معنی است که ما میخواهیم مردم را مدت زمان بیشتری منتظر نگه داریم.

مساحت گسترده ی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به این معنی است که طرفداران این بازی باید برای مدتی جگر های خود را ببرند.کوجیما سخت در تلاش است تا اطلاعات راجع به این بازی را از طرفداران اصلی خود دور نگه دارد .بعد از این صحبت ها او درباره پیشرفت در ساخت این بازی گفت:

سال قبل،قبل از معرفی Metal Gear Solid V ما یک دموی تکنیکی را از موتور Fox Engine منتشر کردیم،سپس،ما حتی Fox Engine را در کنفرانسی در GDC 2013 نمایش دادیم.از آن زمان ما به طور منظم اطلاعاتی را از این بازی منتشر کردیم،حتی بعضی ها معتقد بودند که ساخت Metal Gear Solid V تمام شده بود و بعضی از طرفداران میگفتند که ما میخواهیم آن را هر چه زودتر انجام دهیم.

به هر حال The Phantom Pain دارای وسعت بسیار بزرگی خواهد بود پس به زمان بیشتری احتیاج دارد،پس ما به همراه بخش بازاریابی بر سر اما و اگر های زیادی بحث میکردیم و تصمیم گرفتیم تا به طرفداران اجازه دهیم تا بعد از مدتی حداقل بتوانند قسمت ابتدایی آن را انجام دهند.ما میخواهیم آن را هر چه ارزان تر عرضه کنیم پس ما درباره اینکه آنرا به یک بازی دانلودی تبدیل کنیم فکر کردیم ولی بعد از آن فکری نیز برای مردم سراسر جهان و یا آنهایی که دارای ارتباطات خوبی نیستند که آن این بود که یک نسخه ی فیزیکی نیز از بازی منتشر کنیم.

شما با روند دو نسخه ای شدن این عنوان موافقید؟به ما اجازه دهید تا از نظرات شما با خبر شویم.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. پوریا گفت:

    به نظر من کار درستی کردن که به دو قسمت تبدیلش کردن. و از تریلری که تو نمایشگاه EA پخش کردن مشخصه یکی از بهترین بازی های دنیا در سبک خودش خواهد بود و بدون شک جزو ۳ تا خواهد بود.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *