از امروز می توانید قسمت جدید سریال Game Of Thrones را به صورت رایگان از Xbox Video تماشا کنید

سرویس Xbox Video از امروز قسمت جدید سریال Game Of Thrones یعنی قسمت آغازین فصل چهارم را به صورت رایگان پخش می کند که طرفداران آن می توانند بر روی کنسول های Xbox One و Xbox 360 خود آنرا مشاهده نمایند.دارندگان کنسول های مایکروسافت می توانند به مدت یک هفته به تماشای این قسمت از طریق این سرویس به صورت رایگان بپردازند و بعد از تاریخ ۱۴ آپریل باید برای دانلود یا دیدن آن پول بپردازند.

این کار به نظر به کنسول های مایکروسافت هیچ ارتباطی ندارد ولی باید این نکته را ذکر کرد که پشتیبانی مایکروسافت از برنامه های تلویزیونی بسیار خوب است.

سریال Game Of Thrones که داستان آن از روی سری کتاب های George R.R. Martin ساخته شده است داستان رقابت شاهزاده ها و ملکه های سرزمینی با نام وستروس را روایت می کند که بر سر رسیدن به تاج و تخت با یکدیگر جنگ می کنند.تا کنون سه فصل از این سریال منتشر شده که هر فصل دارای ۱۰ قسمت بوده و هر قسمت نیز نزدیک به 60 دقیقه به طول می انجامد که روز ۶ آپریل نیز قسمت اول از فصل چهارم این عنوان منتشر شد.خیلی ها این سریال را به بهترین سریال تاریخ سینما میخوانند.همچنین استدیو Telltale Games نیز در حال ساخت یک بازی بر اساس این سریال است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. سید عباس برسی زاده گفت:

    به هر کسی پیشنهاد میکنم این سریال رو ببینه.

    این عکس آخریه هم نماد هفت خاندان مهم رو نمایش میده.

  2. دانیال نوائیان گفت:

    خیلی عالیه …! ممنون عباس جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *