اطلاعاتی از Halo 5: Guardians منتشر شد

halo-5-guardians-7

همان طور که می دانید Halo 5: Guardians در E3 امسال معرفی شد و موجی از خوشحالی را برای طرفداران این سری بازی رقم زد. تاکنون در همه سری های اصلی این بازی Master Chief شخصیت اصلی و قابل بازی بوده است اما این طور که به نطر می رسد شخصیت دیگری در این بازی قابل بازی خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

همان طور که می دانید یک سریال به نام Halo: Nightfall نیز توسط کارگردان مشهور ریدلی اسکات نیز برای این بازی در حال ساخت می باشد که قرار است پیش درآمدی بر شخصیت Agent Locke که یکی از کاراکتر های اصلی این بازی است می باشد. حال به تازگی بازیگر نقش Agent Locke در مصاحبه با X-One گفته است که

من Agent Locke شخصیت اصلی بازی Halo 5: Guardians می باشم. پس از عرضه Halo The Master Chief Collection نوبت به بازی با من می رسد که من شخصیت اصلی و قابل بازی خواهم بود.

اگر این طور باشد مطمئنا بسیاری از طرفدارن سری بازی های Halo از نبود کاراکتر مورد علاقه شان یعنی Master Chief ناراحت خواهند شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که این شخصیت جدید تنها در مراحلی حضور داشته باشد و بقیه بازی نیز با کاراکتر Master Chief قابل بازی باشد.

نظر خود را در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *