با ۱۳ تصویر از کیفیت آلترا عنوان Fallout 4 بر روی PC همراه باشید

به نظر می رسد نسخه های PS4 عنوان Fallout 4 تنها نسخه های این عنوان نیستند که زود تر از تاریخ انتشار به دست طرفداران رسیده است.ما به تازگی تصاویری را از کیفیت Ultra نسخه PC این عنوان دریافت کرده ایم که فوق العاده زیبا به نظر می رسند. این تصاویر چیز زیادی را از گیم پلی بازی نشان نمی دهند و بیشتر محیط اطراف و محیط زیست این عنوان را نشان می دهند.

وقایع بازی ۲۰۰ سال بعد از پایان جنگ بر سر منابع است که در یک هولوکاست هسته ای در سال ۲۰۷۷ روایت می شود و همزمان با وقایع عنوان Fallout 3 می باشد.بر خلاق نسخه های قبلی سری Fallout داستان این نسخه از بازی در روزی شروع می شود که بمب های هسته ای فرود آمدند(۲۳ اکتبر ۲۰۷۷). شخصیت اصلی در Fallout 4 (صداگزاری شده توسط T. Delaney  و  Courtenay Taylor)  در Vault 111  پناه میگیرد و ۲۰۰ سال بعد ظهور می کند.

عنوان Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر منتشر خواهد شد.

شما را به دیدن این تصاویر زیبا دعوت مینمایم:

fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-1 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-2 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-3 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-4 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-5 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-6 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-7 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-8 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-9 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-10 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-12 fallout-4-pc-ultra-setting-screenshot-13

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *