تاریخ انتشار عنوان Batman Arkham Knight توسط Kevin Conroy صدا پیشه بتمن منتشر شد

عنوان Batman Arkham Knight که قرار است نسخه اخر سری Batman Arkham باشد ابتدا قرار بود در ۱۴ اکتبر  2014 عرضه شود مدتی پیش تاخیر خورد و همگان را شوکه کرد.

اما امروز صدا پیشه شخصیت Batman یعنی اقای Kevin Conroy به صورت اتفاقی در برنامه GrooveyTV اعلام کرد که این عنوان برای عرضه در ژانویه سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است.ایشان در ادامه فرمودند ما در ابتدا قرار بود این عنوان را در ژانویه سال ۲۰۱۴ عرضه کنیم اما پس از معرفی رسمی این عنوان ان را به ۱۴ اکتبر تاخیر بزنیم اما متاسفانه باز هم تاخیر خورد.تیم سازنده به مدت یک و نیم سال میشود که در حال کار بر روی این عنوان است اما هنوز هم یک عنوان کامل به حساب نمی اید.این که تعدادی از طرفداران نا امید شده اند منطقی به نظر میرسد اما این تاخیر باعث میشود این عنوان به یک عنوان عالی تبدیل شود و طرفداران حسابی از ان لذت ببرند.

اما ایا میتوان به حرف های اقا Kevin Conroy اعتماد کرد؟این حرف یک حرف کلیشه ای است که سالیان سال سازنده های زیادی برای عناوین خود میزنند اما ایا این که تاخیر باعث میشود با عنوانی عالی رو به رو شویم جمله ای است که احتملا فقط از Rocksteady بر می اید.

اینطور که معلوم است این عنوان قرار است در ژانویه سال ۲۰۱۵ برای Xbox One و PS 4 و همچنین PC منتشر شود.پس تا ان زمان منتظر بمانید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    ۱۳ ماه طول میکشه

  2. arta گفت:

    ببخشید بازیشه ۲۰۱۴ میاد یا ۲۰۱۵ آخه میگیدتا۲۰۱۵ تاخیر خورده بعد تا ژانویه ۲۰۱۴ باید منتظر باشیم؟؟؟

  3. مهرداد کرمی گفت:

    اصلاح شد.ممنون بابت اطلاع رسانیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *