تصاویری از گیم پلی مبارزان جنگل منتشر شد

مبارزان جنگل عنوانی ایرانی است که در مطالب قبلی آن را برایتان معرفی کردیم.این بازی توسط استودیو بازی نگار نواندیش ساخته و توسط شرکت تبیان خریداری شده است.مبارزان جنگل در وصف جنگ های میرزا کوچک خان جنگلی و مبارزات آن با دشمنان متجاوز گر ساخته شده است که در آن بازیباز نقش جوانی را دارد که از یاران میرزا است.این بازی قرار است در سالروز میرزا کوچک خان یعنی هفدهم آذر ماه رونمایی شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر مصاحبه ما با مدیر پروژه این بازی را مشاهده فرمایید.
اکنون تصاویر از گیم پلی این بازی از سوی سازندگان برای ما ارسال شده که می توانید مشاهده فرمایید:

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۲ پاسخ‌ها

  1. aryanf گفت:

    گرافیکش که پایین هست این ها چقدر الکی تعریف گرافیکش رو دادن

  2. دانیال گفت:

    گرافیکش فوق العاده بده و گیم پلیش هم بده منم نمیتونم بگم بازیهای ایرانی جای پیشرفت دارن خوب ایرانیها برن پولاشونو جمع کنن بزارن رو هم یک بازیه توپ بدن جایه اینکه هی بازیهای الکی بسازن…؟؟ ?:-) ?:-) ?:-)

    • احمد سعیدی گفت:

      ممنون از نظری که دادید.فقط از کجا فهمیدید گیم پلی بده؟تریلرش که هنوز نیومده.گرافیکش هم به نظر من کاراکتر هاش خوبه ولی محیط خوب نیست.

  3. پوریا گفت:

    ارتش های فرازمینی هم بازیه اینم بازیه! :|
    یکی نیس بگه آخه مگه واجبه بازی بسازین!
    شبگرد و ارتش های فرازمینی و چند تا از بازیای دیگه هم ایرانین خب پ چرا سازندگان این بازیای مسخره نمیتونن مثل سازندگان اونا باشن! :(

    • احمد سعیدی گفت:

      شما منظورتون اینه که چون گرافیکش بده بازیه خوبی نیس؟خوب کانتر بازیه کال آف هم بازیه.دلیل میشه کانتر بازیه بدی باشه؟باید دید گیم پلیش چه جوریه

  4. aryanf گفت:

    راستی سایتتون خیلی خوبه من فقط بخاطر بازی های ایرانی میام اینجا :yes:

  5. سلام
    بنظرم بازی خوبی باشد
    دست بازی سازاش درد نکنه
    آقای سعیدی دست شما هم دردنکنه

  6. ارشاد گفت:

    متاسفانه سیاست گذارهای ما همان اشتباهی را که در صنعت انیمیشن کردند و به جای کیفیت رفتند دنبال کمیت و بالا بردن آمار دقیقا همان بلا را دارند به سر صنعت بازی میاورند .

    • احمد سعیدی گفت:

      با نظر شما موافق نیستم.با اینکه با این نظریه مخالفم که میگن این بازی بازیه خوبی نیس اما بر فرض خوب هم نبود دلیل میشه صنعت بازی سازی ایران بد باشه؟ما این همه مطلب میزاریم از بازی های خوب ایرانی هیچ کس نمیاد بگه صنعت بازی ایران داره پیشرفت میکنه حالا یه بازی گرافیک خوبی نداره تاکید میکنم فقط گرافیک خوبی نداره همه میان نظر میدن که وای ایران چه قدر بده.کلا همه هموطنان ما دوست دارن پسرفت کشورمون رو ببین نه پیشرفت.البته برخی ها هم هستن که هنوز کشورشون رو دوست دارن. 

  7. امیدوارم خوب از آب در بیاد

  8. طراحی سایت گفت:

    ممنون از مطالب خوبتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *