تماشا کنید: ویدئویی جدید از بازی Sea of Thieves منتشر شد

در جریان مراسم The Game Awards 2017 تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Sea of Thieves مشخص شد. حال ویدئویی جدید از پشت صحنه ساخت این عنوان منتشر شده است که اطلاعات بسیار مفید و مهمی را نشان خواهد داد.

طبق اطلاعات بدست آمده از این ویدئو در دنیای بزرگ بازی Sea of Thieves شرکت های تجاری مختلف و منحصربفردی حضور خواهند داشت که هر یک می توانند ماموریت هایی متنوع و متعدد را در اختیار شما و خدمه تان قرار دهند. ۳ شرکت تجاری در بازی حضور دارند و با نام Voyages شناخته خواهند شد اما هر یک از آنان دارای سه نام Order of Souls , Merchant Alliance و Gold Hoarders خواهند بود. ماموریت هایی که هر شرکت در اختیار شما می گذارد با ماموریت شرکتی دیگر متفاوت است. برای مثال ممکن است در ماموریتی به شکار حیوانات وحشی مشغول شوید و در ماموریتی دیگر با ارواح و اسکلت های زنده مبارزه نمایید.

تکمیل ماموریت های بازی باعث افزایش شهرت و قدرت شما در جهان بازی شده و صد البته ماموریت های بزرگتر و هیجان انگیز تری به شما داده خواهد شد. هم چنین با اتمام هر ماموریت آیتم و جوایزی متنوع را دریافت می کنید که می توانید از آنها برای رسیدن به اهداف مختلف استفاده نمایید. هم چنین قبل از شروع هر ماموریت می توانید در اتاق کاپیتان کشتی جمع شوید و برای هدف پیشرو برنامه ریزی کنید سپس با جمع آوری اطلاعات و کسب هماهنگی های مختلف می توانید ماموریت را آغاز نمایید.

بازی Sea of Thieves عنوانی بسیار زیبا و جالب به نظر می رسد. عنوانی که توجهات بسیاری را به خود جلب نموده و سازندگان امیدوار هستند تا در هنگام انتشار عنوانی شایسته را عرضه نمایند. لازم به ذکر است که بازی Sea of Thieves در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ برابر با ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ برای پلتفرم های Xbox One و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

ویدئو منتشر شده از بازی:

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *