جزئیات تازه از عنوان Fatal Frame: The Black Haired Shrine Maiden

Fatal Frame: The Black Haired Shrine Maiden نام یکی از مورد انتظارترین بازیهای ژاپنی است که در آینده ای نزدیک به روی Wii U منتشر خواهد شد. این نسخه، دنباله ای از فرانچایز Fatal Frame می باشد که به روی Wii  U بخصوص در کشور ژاپن طرفدارهای بسیاری دارد و موفقیت خود را اثبات کرده است. اخیرا در آخرین شماره از مجله ی Famitsu، اطلاعات تازه ای از کاراکترهای بازی و مکانیک گیم پلی آن منتشر شده گردیده که رسما به تایید  سازندگان نیز رسیده است.
بازی شامل ۳ کاراکتر اصلی خواهد بود:
Yuuri Kozukata، اگر اولین تریلر بازی را دیده باشید، این کاراکتر همان شخصی است که برای پیدا کردن صاحب مغازه به کوه می گریزد تا به جستجوی وی بپردازد.
Miu Hinasaki، کسی که مادر خود را سال های پیش گم کرده و اعتقاد دارد وی در کوهستان به دام افتاده و زمان را آنجا سپری می کند.
Ren Hojo، دوست Yuuri که نویسنده ای ناموفق بوده و قصد دارد با رفتن به کوهستان و تحقیق و پژوهش، موضوعی برای کتاب بعدی خود بیابد.
گیم پلی بازی با محتوای داستانی ویژه ای پیش نمی رود و شما می بایست این افراد را در کوهستان بیابید و با آنها به خانه بازگردید. هریک از اینها، بنابر دلیل متفاوتی به کوهستان آمده اند و این موضوع برای شما سرنخی است که می توانید از آن برای یافتن دوستان خود استفاده کنید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *