عنوان The Witcher 3 به هیچ عنوان برای کنسول های نسل حاضر منتشر نمی شود + دلیل

آقای "Jakub Szamalek" از شرکت محبوب و خلاق CD Projekt بالاخره دلیل منتشر نشدن عنوان محبوب و پر انتظار The Witcher 3 Wild Hunt را برروی پلتفرم های نسل فعلی یعنی X360 و PS3 را مشخص کردند. اینطور که ایشون اظهار داشته اند، عنوان The Witcher 3 بسیار بزرگ و پر جزیات است و استودیوی CD Projekt Red تصمیم گرفته است که به جای آنکه این عنوان زیبا را با جزیات و گرافیک کم برروی نسل فعلی منتشر کند، اصلا آن را برای PS3 و X360 عرضه نکند !!! 

در مصاحبه اخیر این شرکت با سایت CDW آقای جاکوب جزیاتی درمورد نحوه توسعه و جزیات این بازی برروی XOne و PS4 رو نمایی کرده است. او این چنین گفته است :

 

"این بازی که ما در حال خلق آن هستیم بسیار بزرگ و پر جزیات است و ما واقعا می ترسیم که آن را برروی کنسول های نسل قبلی ضعیف منتشر کنیم تا به بازی لطمه بخورد. ما واقعا نمی خواهیم که برای از بین نرفتن کیفیت بازی، دنیای آن را کوچک تر کنیم تا فقط برای عده اندکی که هنوز کنسول نسل قبل را استفاده می کنند منتشر کنیم."

"در واقعا دلیل هیجان زدگی ما برای ساخت The Witcher 3 همین موضوع است ! ما واقعا خوش حال هستیم که بالاخره می توانیم یک دنیای بسیار عالی و با کیفیت در هر سایزی که بخواهیم بسازیم و کنسول های قدرت مند نسل بعد و PC را در اختیار داریم. بنابراین دنیای ویچر ۳ بسیار بزرگ و پر جزیات و همواره به زیبایی دنیای ویچر ۲ خواهد بود"

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. siavash گفت:

    من که فقط منتظر این بازی هستم بلک فلاگ اومد و فقط این .هیچ بازی ای را به این اندازه که اینو دوست دارم نخواهم داشت ممنون از خبرت :inlove: :inlove:

    • متین نصیری گفت:

      منم خیلی خیلی منتظر این بازی هستم… در واقع توی سال ۲۰۱۴ هیچ بازی رو به این اندازه دوست ندارم !

      دوست عزیز ، ممنون که نظر دادی !

  2. armin021 گفت:

    ینــــــــــــــــــــــــی فقط pc????????????????
    یــــــــــــــــــــا کنسول های نسل بعدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

    • متین نصیری گفت:

      دوست عزیز، همونطور که در آخر خبر نوشتم، این بازی برای PC و کنسول های نسل بعدی منتشر میشه.

      نحوه انتشار سری بازی ویچر خیلی جالبه… نسخه یک فقط برای PC بود، نسخه دوم برای دو پلتفرم (PC و X360) نسخه سوم برای سه پلتفرم (PC و XOne و PS4) !!! :-D

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *