“فایدیم” جدیدترین بازی انلاین ایرانی

برای اولین بار از سرور جدید بازی آنلاین تحت وب «فایدیم» در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال رو نمایی می شود. به گزارش خبرگزاری هنر «آرتنا»، این بازی که توسط شرکت «سبحان پایا» ارائه شده، در دسته بازی های استراتژیک قرار می گیرد و به همت متخصصان داخلی تهیه و تولید شده است. "فایدیم" به معنای گل نیلوفر آبی است که همواره به عنوان یکی از نمادهای ایران دوران کهن مورد بررسی قرار گرفته است.  در این بازی سعی شده علاوه بر ایجاد فضایی سرگرم کننده و با نشاط ، زمینه آشنایی هرچه بیشتر مخاطب با فرهنگ و تاریخ ایران و همچنین بزرگان و دانشمندان آن در رشته های مختلف از جمله ادبیات، علوم، طب و نجوم نیزفراهم شود.

بازی استراتژیک"فایدیم" که در مرداد ۹۲ پا به عرصه ظهور گذاشت، در مدت کوتاهی توانست مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد، چنانچه سازندگان برآن شدند تا با ارتقا سطح کیفی و بهره گیری از ایده های جدید علاوه بر گسترش آن،موفق به برداشتن گامی موثر در ارتقا سطح صنعت بازی های آنلاین داخلی شوند.

سرور جدید بازی با طراحی و رویکردی کاملا متفاوت از تاریخ ۱۵ شهریور ۹۳ و همزمان با آغاز دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که هر سال با هدف معرفی جدید ترین دستاوردهای فناوری اطلاعات برگزارمی شود، آغاز به کار خواهد کرد.
دسترسی به این بازی از طریق سایت www.faidim.ir برای علاقه مندان امکان پذیر می باشد.

 

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *