فروش ۲۵ میلیون دستگاه PS4 در جهان | یک آمار عالی

فروش فوق العاده PS4

کمپانی سونی از قدیم تا الان با ساخت کنسول های بازی با کیفیت و با فروش انان در سراسر جهان طرفدار های زیادی را برای خود جمع کرده است، کم نیستند کسانی که با کنسول های PS1 یا PS2 خاطرات بسیاری دارند! فروش این کنسول ها واقعا به امار بسیار جالی میرسید مخصوصا کنسول نسل ششمی PS2 که در زمان خودش ۱۵۰ میلیون دستگاه در دنیا فروخت و شرکت سونی را سرافراز کرد! بگذریم از بازی های انحصاری فوق العاده ان! همین طور در نسل هفت کنسول PS3 هم عملکرد خوبی را از خود نشان داد، اما جدید ترین، بهترین و خوش ساخت ترین دستگاه از خانواده کنسول های سونی بدون شک دستگاه PS4 میباشد که هرساله به تعداد هواداران و همچنین خریداران ان نیز اضافه میشود، کنسولی که تقریبا میشود که به اندازه ۵۰% از رقیب دیگر خود یعنی Xbox One قدرتمند تر است!

خیلی ها هستند که با این کنسول زندگی میکنند و این زندگی را هم تا سال های دیگر و حتی شروع نسل نهم هم ادامه خواهند داد! این کنسول مثل پدر و پدر بزرگ خود از انصحاری ها و بازی هایی در کیفیت عالی بهره مند است! در امار جدیدی که GamesInustry به دست اورده است، تا الان کنسول نسل هشتمی PS4 حدود ۲۵ میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروخته است!

این امار واقعا عالیست و میتوان به این کنسول و سونی تبریک گفت! همچنین به نظر میرسد بیشتر این فروش ها از نسخه های باندلی این کنسول پرطرفدار هستند. کنسول PS4 هنوز خیلی جا دارد تا بیشتر از این اعداد و امار ها بفروشد و به نظر میرسد که پتانسیل این را دارد که عدد فروش خود را از ۱۵۰ میلیون نسخه هم بیشتر کند یعنی بیشتر از کنسول PS2! اگر شما میخواهید در اتاق خود یک کنسول بازی پر سرعت و پر قدرت داشته باشید، هیچ گاه فرصت خرید PS4 را از دست ندهید و به خانواده ی بزرگ Play Station بپیوندید.

البته در ان سوی میدان کنسول های پر قدرت مایکروسافت هم هستند، مخصوصا Xbox One که مایکروسافت همیشه با انتشار تخفیفات بسیار عالی و وسوسه انگیز برای کنسول های خود در شبکه Xbox Live، خیلی از گیمران تازه وارد را به سوی خود میکشد!

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *