فیلم بازی عملیات انهدام ۲ اکران شد

مراسم اکران فیلم بازی رایانه‌ای سه‌بعدی « عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر »، ساعت ۲۰ روز ۲۹ فروردین‌ماه در سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این مراسم که با همت «کانون جنگ نرم بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان» برگزار شد، مدیرعامل «شرکت رسانه‌گستر بنیسی» و هیأت همراه در آن حضور یافتند.


در ابتدای این مراسم، برای نخستین بار پس از ارائه بازی رایانه‌ای سه‌بعدی «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر»، فیلم این بازی پخش شد و سپس، مدیرعامل «شرکت رسانه‌گستر بنیسی»، حبیب داستانی بنیسی به ایراد سخنرانی پرداختند. پس از سخنرانی، برنامه پرسش و پاسخ با حضور دانشجویان برگزار شد و دانشجویان، پرسش‌های خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است که بازی رایانه‌ای سه‌بعدی « عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر »، دومین بازی از «مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی عملیات انهدام» است که به شبیه‌سازی دقیق «عملیات بیت‌المقدس» یعنی همان « عملیات فتح خرمشهر» می‌پردازد و در قالب یک بازی اکشن اول شخص درگیرکننده و با محتوا، گوشه‌ای از رشادت‌ها و زحمات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ آن را به تصویر می‌کشد.

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *